...

søndag 5. februar 2012

Black is back, effektfull stovevegg



Nokre bilder frå stova, dramatiske forandringar i heimen her for tida. For 3 år sidan hadde eg ein periode der eg måla møblar svarte. Dei har alltid vore her, men i ein heller kvit periode har dei ikkje vore så synlege på bilda mine. I dag har mannen fått utfolde seg med ei spann svartmåling på eine stoveveggen, og som mamsen min sa: har han ikkje fått Jarlsberg? (sett reklama vel?) ;) No var vi nok enige om å måle den veggen, eller dvs. at han var kanskje ikkje frå seg av begeistring på førehand. Men i kveld er han rett entusiastisk. Og bra er det! Kjem tilbake med fleire bilder ein annan dag.






Inspirasjonen fekk eg for eitt år sidan hos ein av mine yndlingsbloggar, Helt enkelt. Sjølv om Anna-Malin har tatt bort sin svarte vegg, har eg ønska meg ein sidan eg såg innlegget HER.


Ha ei fin fin ny veke!


Elin


13 kommentarer:

  1. Kjempestilig! Du har det så flott hjemme hos deg! Liker stilen din utrolig godt!

    Ha en strålende søndagskveld!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Så stiligt,du har det så fint:)

    SvarSlett
  3. hei,
    så stilig da,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Kjempefint, liker så godt bloggen din. Har nettopp kost meg og kikket bakover hos deg, utrolig masse fint :-)
    Ønsker deg en fin kveld :-) Anita

    SvarSlett
  5. Kjempetøft med svart vegg! Elsker stilen din, det er så gjennomført hos deg. Har fulgt bloggen din lenge, men nettopp fått meg egen interiørblogg, kjekkere å kunne kommentere litt mer personlig:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Knalltøft!!
    Gleder meg til å se mer;)

    KLEM

    SvarSlett
  7. Kjempestilig, Elin :)

    - Randi -

    SvarSlett
  8. Du er gjennomført du Elin, imponert over hva du får til, tross sykdommen din:) En fin inspirasjonskilde!Ønsker deg en knakende god uke! Klem

    SvarSlett
  9. Så utruli stili!
    Syns han va flink å utfolde sæ me malekosten :)

    god søndagskveld!
    Klæm Trine

    SvarSlett
  10. OJ! dødsstilig... nei no kjente eg at detta vil eg og... shit... spørs om ikke jeg må kjøpe maling i morgen... :)
    Takk for inspirasjon!!!

    SvarSlett
  11. Herlig, herlig!! Det ble jo så tøfft. Har selv valgt å male en pitteliten vegg på kjøkkenet, men når man får det over en stor flate som dette at det virkelig blir effektfullt. Gleder meg til å se flere bilder.

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  12. Ser kjempefint ut..vurderer en vegg jeg ,med...er bare redd for at det skal bli for mørkt.Jeg har jo bar en liten leilighet så...ja vi får se:)
    ha en kos mandag
    klemklem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!