...

torsdag 30. juni 2011

Bildeveggen ENDELEG ferdig :) Eller i alle fall nesten...



Det kan vere greit å tenkje litt til... Men eg er sånn ca. fornøgd... 






Har fått meg eit flåttbitt, med borreliosemistanke. Er veldig slapp idag, og ser at eg nok må avlyse planane mine for helga. Veldig skuffande, og ein ny nedtur. Men kan ikkje ta sjansen på at svineriet setter seg i kroppen. Skal ta tre penicillinkurar på tolv dagar. Kjenner det, for å seie det slik. Har ei veke igjen med 6 tabelettar dagleg. Isj! 

Det blir nok ein ny pause i innlegga mine.


Klem
Elin 


 

20 kommentarer:

  1. Så flott vegg, vennen! No blir det hus på meg også - eit slikt koselig eit som eg har drømt om. Gleda me til overtagelse 8.august, men først 4 veker ferie!!

    Huff huff, flåttbitt er ikkje å spøke med. Krysser fingrane for deg.

    God klem!

    SvarSlett
  2. Kjempefin ble veggen:)
    Ja,best og bare få i seg pencillin....
    klemklem

    SvarSlett
  3. Å for ein stilig vegg!

    Men kjære deg ta vare på deg sjølv no..

    Største klemmen

    Ps: eldstemann hadde det for to år sidan, innlagt og greier..
    kan lese om det her: http://refleksjon-sigrid.blogspot.com/2009/07/flatt-er-ikkje-flott.html

    SvarSlett
  4. Kjempefin bildevegg. Jeg har også bildevegg og er veldig fornøyd med den. God bedring og håper det gir seg når du har fått begynt på medisin...

    SvarSlett
  5. Kjempeflott bildevegg, men ikke flott med flått nei :( gutten min har fått bitt men heldigvis ikke sett noen rød ring, håper medisinene tar svineriet, god bedring til deg ♥ så dumt at en slik liten knott av et insekt skal ødelegge så mye! *♥*

    SvarSlett
  6. Så flott vegg.
    Ønsker deg god bedring
    Klem

    SvarSlett
  7. Veggen din vart veldig fin, Elin. Du er flink.

    Flåtten er eit usselt kryp! Ta no godt vare på deg sjølv, og bli bra igjen. Penicillinen tek nok knekken på utyskjet, men klart du blir slapp av ein slik hestekur.

    Klem, Regina

    SvarSlett
  8. For ein hærelg biledvegg, eg håper du har fått teke bileta sjølv. Dvs at du er så heldig og har fått reist dit!

    Du kjenner deg sikkert betre snart.
    Det er min store skrekk. Vi har to sibirkattar som dreg med seg flott støtt og stadig. Og to småtroll som elskar kattane, men med gode rutiner skal det nok gå bra :)

    Hanne

    SvarSlett
  9. Stakkars deg vennen:( Skjønner ikke hva de insektene er godt for!
    Er jo kjempefarlig! Godt du fikk penicillin fort da, så håper du blir bra:)
    Jeg fikk mitt første flåttbitt forrige mnd, klødde veldig lenge, men fikk ikke noen rød ring..

    Nydelig bildevegg:)


    Klem Lise

    SvarSlett
  10. Så flott bildeveggen ble!
    LIKER ;-)
    Ønsker deg riktig god bedring og håper penicillinen tar knekken på svineriet.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  11. Så vackert!!

    Krya på dig och ta det lugnt!
    Många kramar Jenny

    SvarSlett
  12. Så fin den veggen ble :)
    God bedring:))

    SvarSlett
  13. Veggen er berre SÅ lekker!
    Flinke Elin..

    Fy, så ekkelt..Dette er skumle greier!

    Ønskar deg god bedring ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  14. Huff da! (ikke veggen, men flåtten) Håper du ikke får varige men. Det går vel greit, får vi tro:)

    SvarSlett
  15. Fiiin bildevegg!!

    Ta vare på deg selv nå; bli frisk!!

    Trøsteklem :)

    SvarSlett
  16. Nei, stakkars deg da! Du er så uheldig!! En riktig god bedring!!!

    veggen din ble kjempefin!! Den kan du være stolt av og glede deg over:-)

    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  17. Kjære Elin. Det er vist fryktelig lenge siden jeg har lagt igjen noe livstegn, men jeg titter innom støtt og stadig. Så flott vegg!! Nå fikk jeg lyst å henge opp bilder også. Ønsker deg masse masse god bedring! Ta vare på deg selv!

    SvarSlett
  18. Hei hei Elin,
    Vi har en liten overraskelse til deg hos oss :)
    Ta en titt og riktig god helg - og ikke minst god bedring! fra jentene på ZanZ :)

    SvarSlett
  19. Stilig bilde-vegg!

    håpar du vert frisk og rask med hestekuren, sjølv om formen er laber no når det står på.

    God betring

    SvarSlett
  20. hei! Flåttbit er ikkkje noko særleg, håpar at det går bra med deg.
    Helsing Sigfrid som kosar seg i Sveits,

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!