...

tirsdag 28. mai 2013

Kjøkkenbilder

 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 

Lykt frå Lisbeth Dahl/Herlighet
 
 
 
Nyyyt sommaren, som er så snill å besøkje oss allereie i mai. Har stadig planar om å reise og kjøpe nokre planter til terrassen, sidan det meste har frose i vinter. Men det er litt for godt å vere heime, vaske klede, tørke klede, og steike seg i sola... Har blitt tvinga til å ta ein pause frå jobbing pga av trøblete nakke. Sånn er det innimellom; det er ikkje slik at alle problemer reiser, sjølv om ein er superpositiv!
 
Takk for alle fine kommentarar,
og alle besøk!
 
 
 
Elin
 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Herlige bilder med flotte kontraster:)
    Fin fin tirsdagskveld!
    Hilsen Siv Mette

    SvarSlett
  2. Fine bilder som alltid Elin, og sommeren på besøk er jo bare herlig! Godt du kaller jobbfraværet en pause, da er du jo snart tilbake:)

    Nyt dagene, varm klem din veg:)

    SvarSlett
  3. Nyt dei vakre dagane!


    klem og God natt :-)

    SvarSlett
  4. Beautiful pictures. I love it!!

    SvarSlett
  5. elsker elsker elsker....for noen bilder og så fint du har det! hvis jeg var deg ville jeg vært hjemme hele tiden sååå fint som du har det!
    Digger den nye headeren din, tøft bilde !

    SvarSlett
  6. Beautiful Styling, very inspirational !

    SvarSlett
  7. Hei snuppa! (Herregud, det er kun ei sånn som deg som får meg til å bruke ord jeg egentlig absolutt ikke bruker...Men snuppa passer her;) I am back etter noen heftige dager i India, alt vel:)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!