...

lørdag 2. februar 2013

Rydding i kjøkkenhyller


















Får stadig spørsmål om ting ved ved kjøleskapet. Kjøleskapet er gammalt, eit gram kjøl/sval kjøpt i 1999. Hyllene over har vi laga sjølv. Den høge, innebygde skåpa er frå IKEA. Handtaka er skinnreimer frå TineK kjøpte hos Ølen Møbel. Eg har fått laga hol i dei, og kjøpt små boltar med muttrar til feste. Reimene frå TineK er litt under 30cm. Mine er delte i to. Metallklipsa eg har rundtomkring i huset er kjøpte hos Granit. Trykka mine frå Ylva Skarp er kjøpte hos hviit. Vannflaskene med manneromper er kjøpte hos Herlighet i Ålesund, men veit at ZanZ også har dei. Og forresten; ikkje velg svarte dører på kjøkkeninnredning, dersom du får hetta av fingermerker ;)

Huska eg alt no? :)

Ynskjer alle ein fin laurdag, eg er lei av snøv og regn!
Heldigvis er det flott vèrvarsel frå i morgen!


Elin




9 kommentarer:

  1. De skinnhåndtakene til Tine K er så fine! Kjempesmart og dele de i to Elin:) Skulle nok lært meg noen fototriks av deg;) Fine bilder!

    Kos deg i slapsen :), samme her ute i Ålesund...

    Therese

    SvarSlett
  2. I just love you photos and the things you do in your home. Sebding you lots of sun from Mediterranean coast..

    SvarSlett
  3. Så fine detaljbilder! Alltid inspirasjon å finne her inne hos deg.

    God lørdagskveld videre!

    PS: Ble SÅ glad da jeg så du hadde kommet deg opp på det fjellet under her, du er sterk på så mange måter!

    SvarSlett
  4. Flotte bilder:):)
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Fint hos deg:))
    Digger håndtakene ♥
    HA en fin søndag:)

    SvarSlett
  6. Blir så inspirert av bloggen din :)

    SvarSlett
  7. Hei hei :-) Long time, no see. Takk og lov for Instagram! Her har me også snø i helga, men på typisk sørvestland vis så blir den liggjande eit par timar og så kjem regnet og gjer ein ryddejobb.

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. Hei,
    Fine og inspirende bilder:).
    Lurer på hvor du har fått tak i de to søte små kurvene over kjøleskapet med servietter og bestikk i.
    Hilsen Ina

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!