...

onsdag 27. februar 2013

Ny Elin og ny jobb

 
 

 
 
 
  
Here I am, 13 kilo lettare på 4 mnd. Skal ein skrive om slikt? Har fått bekymra spørsmål om eg er sjuk... Nei, eg er absolutt ikkje sjuk. Eg har det bedre enn på mange år. Kjøper klede i staden for puter. Denne veka skal eg ha mitt første oppdrag for Herlighet, ein butikk lesarane kjenner veldig godt til. Eg har takka ja til å jobbe nokre timar i veka med ulike arbeidsoppgåver. Det blir nok ein del sponsa innlegg her på Draumesidene også. GLEDER meg til å boltre meg i interiørherligheter! Det blir nok ein del bilder av diverse godsaker til huset. Desse innlegga vil bli merka som sponsa. Satsar på å rydde og oppgradere hagestova for påske og vår som eitt av mine eigne prosjekt. Den som ventar på noko godt... :) Tusen 1000 takk til alle som er innom i løpet av veka! Håper på meir action framover!
 
 
Elin
 
 


27 kommentarer:

  1. Selvfølgelig skal sånt skrives om. Du har vært kjempeflink. Fatter ikke hvordan du har klart det så fort, men du ble bare så superny til våren. Du er en inspirasjon for så mange med bloggen din, så vær stolt. Gratulere med ny jobb og all lykke til.

    SvarSlett
  2. Skriv om AKKURAT det du vil Elin! Og 13kg på 4mnd er superbra! Måkje forsvinne heilt berre ;)
    Gratulerer so mykje med jobb! Eg rekk sjelden å fare på moa for tida, men kanskje vi sjåast snart då?

    God veke vidare søte Elin!! :D

    SvarSlett
  3. wow! så flink du er. prøver å komme igang med et sunnare liv eg og, men får det liksom ikkje til...
    super fine bilder du viser, lykke til med nye jobboppdrag:-)

    SvarSlett
  4. Så kjempefint bilde av deg, og du har gjort noe veldig bra for helsen din ved å endre kosthold.:):)Supert!Klem fra Else Britt:):)

    SvarSlett
  5. Så moro!
    Heier på deg , du ser veldig godt ut !!
    klem

    SvarSlett
  6. Er det ikke fantastisk! Første gang jeg ble "kjent" med deg, var livet ditt ganske trasig. Nå har du klart å ta tak i kostholdet, noe som tydelig har gjort deg godt, du klarer å trene, nakkeplagene er ikke så påtrengende(?) Og så skal du begynne å jobbe!!! Å komme seg ut, å ha noe å gjøre, det er jo bare så viktig!

    Nydelig bilde av deg:)

    Gratulerer med alt du får til!

    SvarSlett
  7. Så flink du er! Og så flott med jobb. Høres ut som om det passer deg helt supert! :)

    SvarSlett
  8. Bra jobbat! Du är jättefin!
    Kram Jessica

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    Så fantastisk, gratulerer så masse med både helse og jobb!!
    Nydelig bilde av deg!
    Ønsker deg en riktig fin fin kveld, og en glad ny dag i morgen.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  10. Det er klart du har lov å skrive om det! Go girl! Eg tok av 10 kg i sommar/haust, og fekk og kommentarar på at eg var blitt sååå tynn. Vel vel, slankare kanskje. Saken var at enten måtet eg kjøpe nye klær eller gjere noko med kostholdet. Valget var enkelt.

    Flotte bilder du tar og gratulere med ny jobb! !

    Helsing frå Solveig

    SvarSlett
  11. Gratulerer med jobb og vektnedgang. Klart du kan skrive om det, du kan skrive kva du vil! Korleis har du klart dette? Eg hoppar opp og ned på vekta alt etter kor lyst eg har på sjokolade. Har 7 kilo eg vil bli kvitt, men eg veit det er ingen trylleformel men displin som gjeld :-) Herlighet er ein flott butikk. Har vore der to gongar i samband med familiebesøk.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med begge deler :) Det må være rett dame på rett plass :) Lykke til, masse klemmer ;)

    SvarSlett
  13. Du är så fin Elin! Känner igen känslan om att hellre köpa kläder än kuddar! Kram kram Anna

    SvarSlett
  14. Dubbelt grattis! Hur har du gjort för att gå ner så mycket på kort tid? Berätta gärna! Kram Nilla

    SvarSlett
  15. Så utrolig deilig det må være å føle seg i bedre form!
    Tenker nok at du setter utrolig pris på det :)

    Jeg må komme meg ut av denne trøstespisingrunddansen. Frisk luft, turer og riktig mat er
    absolutt veien å gå for å komme tilbake. Jeg har startet litt i arbeidspraksis da. Kjenner at
    det er fantastisk å være ute blandt folk igjen, samtidig så er jeg så taknemmelig for
    den verden jeg er blitt kjent med her inne mens det stod på som værst. Fin motivasjon til å
    klare å holde hodet over vannet.

    Selvfølgelig skal du juble for mange følgere!!
    Jeg jubler med deg! Wæææææ!!! Hurrra!!! Hihi...

    Må bare si det igjen. Du tar f a n t a s t i s k e bilder og er en
    utrolig inspirasjon både der og interiørmessig. Jeg elsker blandingen av nytt, brukt,
    gjenbruk og redesign. Go girl!

    Klæm Siw


    SvarSlett
  16. Grattis m ny kropp og nye klær :) klems Diana

    SvarSlett
  17. Grattis till att ha lyckats så bra! Jag hoppas du gjort det för att du ville må bättre, inte bara för att bli smal!

    Kram Lena

    SvarSlett
  18. Så moro!! Selvfølgelig skal det skrives om..Kjempe flink har du vært.
    Holder selv på med prosjekt bli ny mamma:)Har gått ned 8 kg,og fortsatt
    skal 5 til av...Da blir det sikkert å kjøpe klær i stede for puter her
    også:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  19. Klart du kan skriva det! :) you look amazing! :D Eg er så glad for deg! Det er herlig å sjå deg så frisk og flott! :)) lykke til med jobbinga!

    SvarSlett
  20. Sååå utrolig kult Elin!!! Det e jo kjempe herlig at du får jobbe med det! Gleder meg virkelig til å se! Det e jo så masse fint på herlighet! og så er det veldig trivelige folk som jobba der:)
    Dette bli spennende!!
    ønske deg masse lykke til!!
    klem

    SvarSlett
  21. Gratulere med jobben! Gler meg på dine vegne.Det blir bra for Herlighet også.Har du oppskrifta som ga så fin vektreduksjon.Kjekt med eit innlegg om det.Viktig å dele og hjelpe kvarandre.Tenk for ein fin måte å møte våren på.Den starter i morgon.Mvh Johanne

    SvarSlett
  22. Utrolig kjekt å lese om din fremgang! Er så glad på dine vegne, Elin!
    Ei venninne av meg har også hatt kostholdsendringer og blitt mye bedre i kroppen. I disse dager er hun igang med oppstart av egen business :-) Vil ønske deg lykke til i ny jobb og med fortsettelsen!
    Kanskje vi møtes på Herlighet en dag, skal flytte hjem til Ålesund til sommeren, og Herlighet er yndlingsbutikken ;-)
    Klem fra Lise, Hasigamas Univers

    SvarSlett
  23. Wow så bra!!! Gratulerer med både det ene og det andre!! Masse lykke til :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  24. Nå har jeg drømt meg bort her i bloggen din ei stund :-) Og så herlig å høre om framgangen din, så flink du har vært. Gratulerer med ny jobb også :-))

    SvarSlett
  25. Glad vårmånad!
    Önskar dig också en underbar helg!
    Tack för dina alltid så ljuvliga bilder!
    Kramar
    Raina

    SvarSlett
  26. Så flink du er - du ser jo helt smashing ut! Inspirerende - jeg bør gjøre en livsstil endring her også og nå fikk jeg litt inspirasjon :-) du kan skrive om hva du vil her !
    Gratulerer med ny jobb :-) så spennende !! God helg

    SvarSlett
  27. Fin før, og fin etter! Motivasjon for meg som ikke har noen fysiske hinder, men bare vil bli kvitt 15 kg - det må jo da faktisk kunne gå :)
    Så veldig kjekt at du har fått deg jobb hos Herlighet! En plass jeg må innom de få gangene turen går til Ålesund og Moa. Lykke til med jobb - og tommel opp for fantastisk stå-på-vilje og stayerevne :)

    Klem :)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!