...

fredag 21. september 2012

Lekkert!

 
  
Sjølv om eg berre bur ein liten time frå Ålesund, og er veldig heldig med masse flotte butikkar i nærområdet, er det kjekt å handle på nettet. Postmannen har som tidlegare nevnt opplevd meg med stjerner i augene meir enn ein gong. I dag har eg hatt ein vond dag, og vart veldig oppmuntra når han ringte på døra. (han fekk ein klem,ja) Har fått pakke frå hviit, og ellos siste to dagane. Likevel manglar den gjevaste. Pakken frå Ølen Møbel. Denne butikken skulle eg GJERNE ha besøkt!  Men når det ikkje er gjort i ei handvending, hjelper det svært godt på å få så fantastisk sørvis og hjelp frå Anita og medarbeidarane hennar. Eg oppdaga Ølen møbel på grunn av at dei reklamerte med eit godt utvalg av TineK varer, og mi forundring var stor når det viste seg at dei hadde alt mogeleg inne på lager som eg var ute etter. Dette er vel eitt år sidan.
 
 
 
 
Eg vil med dette uttrykkje sosial misunnelse til alle som bur så nær, at dei faktisk kan stikke innom denne flotte butikken, eg reknar med at den er minst like fin i røynda som på alle dei flotte bilda eg har sett. Men som sagt; eg skal få pakke med postmannen - kanskje i morgen? Han lovde å kome SNART igjen! :)
 
For masse fin inspirasjon, besøk bloggen til Anita HER!
Dersom du som meg ikkje bur nær nok for eit besøk,
kik innom HER!
 
Du kan ta kontakt med butikken dersom du
ser noko du har lyst på! 
 
 
Elin


2 kommentarer:

  1. Åh jag vill ha allt på bilderna. Precis sådana saker jag älskar. Ibland önskar man att man vore "riktigt rik"

    Blink blink!
    Kram Anna

    SvarSlett
  2. åååååå Ølen Møbel <3

    Jeg har vært så heldig å fått besøke den en gang. Og jeg kan bekrefte at den butikken er til å DÅNE av.
    Håper du får anledning til å ta turen en gang.
    Har lagt meg til som følger, så jeg kan fortsette å finne deg

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!