...

onsdag 14. mars 2012

Lampeskjermar - nytt prosjekt, DIY, whatever du vil kalle det :)










Eg kunne sjølvsagt ha laga ein kopi av den uberkule lampen øverst; til den nette pris av 3895,-  designet av Marc Eden Scholey for Ay Illuminate. Bildet huskar eg desverre ikkje kvar eg fann? Men eg synes den vart litt for rå etter stilen i huset pr.d.d. Difor vart det ein forenkla versjon. Såg ein liknande i ein butikk, men då hadde eg allereie kjøpt inn stoff og teikna lampen. For denne er designa av meg. Produsert av verdas flinkaste mannfolk på JancoMek på Gausneset, Ørskog. Eg trur dei bør droppe traktorhengarreparasjonar, bjelkekonstruksjonar og anna sveising, for lampeskjermskjeletta vart supre! Og rimelege. Eg har ein mistanke om at eg får ein spesiell timepris? Heilt ubetaleleg å ha slike folk i "teamet mitt", når det gjeld å få utløp for kreative idèar! Stoffet er frå ei lingardin, Åhlens. Pærehaldar med ledning frå Clas Ohlson. 

Og no er eg hekta... Må nok lage fleire lampar?

Desse to har kome opp over kjøkkenbordet, og er ikkje heilt ferdige enno.
Må tenkje litt før eg får til siste finishen. 


Og sjølvsagt kjem det fleire bilder ;)

NB! Viss du er plaga av pengar som brenn i lommene, og kjøpetrang, kan du stikke innom FB sida til Ølen møbler, for dei har lampen på det øverste bildet inne i butikken no!


Elin



8 kommentarer:

  1. Så gøy å lage noe selv :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine lamper du har fått laget:)Ja,har siklet lenge på den øverste,men er nok for stiv i prisen for meg.Men en kunne jo prøve å lage en kopi har jeg tenkt:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  3. De var superkule. Så utrolig flink du er=) Jeg er imponert. Kanskje du kan åpne et lite utsalg? Ha en strålende onsdag=) Vibeke

    SvarSlett
  4. Knallfin var den, og så kjekt det må være å ha designet den helt selv !!
    Ha en fin kveld
    Klem
    Tone

    SvarSlett
  5. Dine lamper er flotte...meget finere end den øverste..den synes jeg er gyselig..lol..også til den pris!
    For mange år siden lavet jeg mange af min lampeskærme selv. Både plisserde og nogen der minder om TineK ' skærme.
    Første gang jeg så dem tænkte jeg at det var jo sånne nogen der var moderne den gang....:-)
    har selv spekuleret på om jeg ikke skulle lave mine egne også...:-)

    hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  6. Det ble kjempefint med de lampene - det gjorde hele susen at det var to:-) jeg har selv et lampeprosjekt til over spisebordet. Tenkte litt på noen rislamper som jeg kunne pynte på, eller sånne store pærer fra clas ohlson med farget ledning... Jeg ble veldig inspirert av ditt prosjekt:) - og du får fanget det så godt på bildene dine.
    Annma

    SvarSlett
  7. Disse har gått meg hus forbi. Überkule!!! Så gøy å få de laget på bestilling hos kjekke karer.


    AW

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!