...

søndag 24. november 2013

More light, more pink

 
 
 
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 Puter med geometrisk mønster, DAY Birger et Mikkelsen, frå Herlighet
 
 
Mellom to snøvbyger vart desse bilda til.
Lyset er her plutseleg, ein må stå klar med kameraet.
Putene frå Herlighet traff meg rett i hjertet, dei er antageleg laga for meg?
Eg vart så forelska i papirpynt i fjor, og heldigvis er det masse spennande i butikkane rundt om. Trur det blir ei jul med papir i alle fasongar? Gullrundingen er frå Miss Etoile, Herlighet.  
 
I morgen er det jammen måndag igjen?
Og i dag er det kun ein månad igjen til julaften...
 
 
 
Elin
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Elsker at dt er så kreativt hos deg!! Fint med innslag av rosa og gull ;o)))
    Her var det faktisk snø i dag...merker at julen nermer seg ;o)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. heia Elin, har stemt på deg ;)
    ingen over-ingen under denne gang!!!!

    SvarSlett
  3. Stilig og kreativt !!!!
    Du har et utrolig tøft interiør - kreativt og utrolig stilig gjennomført :-)
    Digger det !!!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!