...

lørdag 3. desember 2011

Avisreportasje om julebakst, og oppskrift på julemenn for cøliakere







Eg har første julereportasjen min på trykk i Sunnmørsposten i dag. Det er alltid kjekt å sjå det ferdige resultatet. Eg fekk ikkje lage interiørreportasjer denne gongen, noko eg gjerne skulle gjort, men det har vore kjempekjekt å besøkje folk og lært meir om baking og juletradisjonar. Ikkje minst å få innblikk i dei minste sine tidlegare minner, og forventningar. Eg har jo lurt meg til litt interiørbilder sånn for eige bruk, så dei som les bloggen får med seg litt meir av det flotte kjøkkenet vi var og baka på! Herleg stemning, og nydeleg julepynta. Vegard på fire år, på bildet øverst, har cøliaki. Det har også mamma Anne-Martha. Det er ekstra kjekt å kunne spreie informasjon om denne allergien/sjukdomen som så mange slit med. Difor vil eg gjerne dele oppskrifta på julemenn også her på bloggen.

 
JULEMENN for cøliakere

200 gr sukker
150 gr smør
1 ts hjortesalt
3 dl lettrømme
600 gr Semper mix
1 ts vaniljesukker

Smelt smør, bland i sukkeret. Bland rømmen, sikt hornsalt og
tilsett mjølet litt av gangen. Kan vere at ein må ha meir mjøl,
deigen skal ikkje vere klissete, men lett å bake ut.
Sett plata med bakepapir midt i ovnen. 175 grader i 8-10 min.
Kan vere porøse når dei er ferdige, så kan med fordel bakast litt tjukke.


Elin

 

8 kommentarer:

  1. Så kjekt!
    Og kjekt med oppskrift også.
    Har sjølv kjende og kjære med denne sjukdommen.

    Så flott du sneik deg til litt interiør også ;-)

    klem

    SvarSlett
  2. Satt og las reportasjen under lusnjen min Elin,og det var så koslig.Litt artig også siden mor i huset er langevågs-taus opprinnelig,det blir liksom ektra kjekt når man leser om noen man har kjennskap til.Guttene er like på mora,så "ej lese dei heim-att"!
    Kjekt for alle som har allergier å få så flotte tips,jammen er det bra det finnes så mange flere varer å hjelpe seg med når en skal kokkelere i desse dager!!!!Jeg er forøvrig bare veldig glad jeg har fått fingrene i meieri-smør....først skal vi feire bursdag i helgen men så er det duket for baking og julekos her også:) Den gode stemningen på bildene dine her håper jeg vi og alle andre får under julebaksten sin!!!!!
    God helg...ikke regn vekk;)
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. Fin reportasje i avisa i dag. Kjem det fleire i løpet av desember, håper det? For dette er så fint å lese om. Litt anna enn det står der til vanlig. Håper du fer lage meir om interiør også;)

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Så flott at det blir satt fokus på denne sykdommen, spes. i disse juletider med all den gode baksten... Da er det så bra at det finnes alternativer:)) Fin reportasje!!

    Herlige bilder du viser i innlegget under...me like, a lot!!:)

    Ønsker deg en finfin adventshelg:)
    Klemn Marianne

    SvarSlett
  5. Herlige gutter du har.Kjekt med oppskriften.Jeg har også fått Cøliaki på min eldre dager.Og leter hele tiden etter gode oppskrifter.
    Ønsker deg en riktig god helg

    SvarSlett
  6. Hei ELin,vakre bilder fra deg. Min mamma har cøliaki,og kanskje jeg prøver den oppskriften og lager til henne til jul?! Takker og bukker! Smakte du på de,var de gode? Mammas erfaring er at ikke alt av det hun kjøper/lager er like godt altså.Klem fra Karin

    SvarSlett
  7. Flotte bilder i bloggen din :) Takk for oppskrift på kakemenn. Jenta vår på 11 år har cøliaki, hun har hatt det siden hun var fire og et halvt år. Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!