...

søndag 6. juni 2010

Sommar, sol og søndag?



Sol og søndag er det i alle fall, men SÅ kaldt! Blir det aldri varme her i år? Ti grader klokka ett, er ikkje sommarvarme spør du meg... Gårsdagens kino var OK, men hadde større forventningar må eg innrømme... Men turen med Marianne og Maya var kjempekjekk, og natta lys og fin når eg kom heim. Det gjer veldig godt å kome seg ut av huset! Takk for turen jenter! I dag har eg berre stulla litt rundt her. Kallar bilda Søndagspyssel...








Og dokke kjære, vakre, vene damer : det er heilt greit å berre sjå på bilda mine, og ikkje leggje att kommentar! Eg har SÅ dårleg samvittigheit for tida! Eg rekk rett og slett ikkje rundt til alle som er innom meg! Og eg har denne filleskuldra som ikkje har lyst å bruke tastaturet... SUKK! Frustrerande! Det er HEILT greit å berre stikke innom her :))) Denne veka er den beste EVER for Draumesidene. Både for den gamle og nye versjonen. Det inspirerar meg veldig, og etter ein tung vår, som slett ikkje var så triveleg rett personleg, har eg funne skikkeleg glede ved blogginga igjen. Tusen takk til alle dokke som har valgt å følgje meg! Har heller ikkje fått vore innom dei nye følgjarane mine. Synd og skam! Eg er kjempeglad for at den nye lista veks i antal medlemmar. Den gamle bloggen min er tilgjengeleg, du finn han til venstre i margen, "Gamle Draumesidene". Livet går sånn i bølgjedalar. Venner meg aldri heilt til det. Men bloggen min er for meg ei slik bølgje som gjev ein god følelse. Takk til alle dokke som er her, og gjer dagane mine så mykje lysare!

Ha ein vakker søndag!

Klem
Elin :)  


10 kommentarer:

  1. Så herlig denne "tavla" di var. Med flotte ting på, de tallene var skjønne. Flott det forrige innlegget også, så sart og sommerlig. Likte så godt det tynne skjørtet som hang der. Og det vi ser inne i skapet. Virkelig herlig. :)

    SvarSlett
  2. Hmmm...filmen stod ikke helt til forventningene altså? Vel, jeg må få den med meg uansett. Men da skal jeg ikke ha så altfor høye forhåpninger;)
    Huff, Elin..jeg håper du får det litt varmere enn 10 grader klokka ett ja! Det synes jeg var stusselig altså.

    Akkurat her idag og nå sitter jeg og hører på veslemor som idag sluttet med flaska si. Nå får hun ikke den med melk når hun legger seg. Og hun gråter hjerteskjærende. Det gjør vondt i mamma-hjertet mitt nå:(
    Den melkeflaska har vært en sånn god kos for henne alltid. Men nå så jeg idag at hun hadde tygget istykker mesteparten av smokkene på flaska..og da er jeg så redd for at det skal løsne noe og at hun skal svelge det eller sette det fast i den lille halsen sin. Huff!! Gud forby!! Så nå måtte jeg rett og slett sette en stopper for det hele.
    Håper det går greit over over et par dager. Stakkars liten:(

    Klem, Line

    SvarSlett
  3. Du får tilbake det du gir, vet du, Elin!

    SvarSlett
  4. Takk Lise Dagrun! Det var flott sagt!

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  5. Gledde meg til solsøndag..
    Hadde lyst fram på hytta vår..
    men ryggen var ikkje i form så det var berre å ta paracet og ibux. :-(
    Sende fram husbonden..
    Ja, livet går i bølgjer..

    Sjølv om filmen ikkje var heilt etter forventningane er det alltid kjekt kome seg litt utom husnova..

    Ha så flott søndag du kan :-)
    PS: Flotte bilete!

    SvarSlett
  6. Flotte bilder, Elin, du er så kreativ!

    Takk for turen i går, det var veldig koselig. Ja, sjølv i dongeribukse haha. Filmen var no lett underhaldning, men ikkje akkurat så innholdsrik. E sovna no tvert da e kom heim og sov til kl 11 idag -DEILIG!!!!!!!!!!!!!!

    Idag har vi vært ute i soila. Gått tur med Maya og vært på besøk hos Marthe og dei. Koselig. Varmt og kaldt om kvarandre. Ikveld skal e sy ferdig ein del prosjekt. Gangen er malt, men tapeten er ikkje kome opp enda. Blir spennende å sjå kor det blir.

    Håper du har ein fin dag, søte deg.

    E har også dårlig samvittighet for kommenteringa mi...

    KLem Marianne

    SvarSlett
  7. Hei på deg. Enig, nå må varmen komme, i lengden tærer det jo litt på humøret også...det nytter ikke det. Vi hadde også rundt 10 grader, og 4 grader på natta. usj. Vi håper på noen varme dager, varm klem fra meg iallfall.

    SvarSlett
  8. Elin, jeg synes da du rekker over utrolig mye!! Og dårlig samvittighet skal du ikke ha, da gir ikke blogginga den gleden den er ment å gjøre lenger. (Prøver i hvert fall å si det til meg selv, hehe - føler litt samme problem...) Herlige bilder som alltid fra deg! Håper tempen blir bedre hos dere snart, her har det vært en aldeles herlig helg. Emerentze har bada i balja si i hagen og fryyyydet seg:-) Klem fra Laila

    SvarSlett
  9. Elin, jeg synes da du rekker over utrolig mye!! Og dårlig samvittighet skal du ikke ha, da gir ikke blogginga den gleden den er ment å gjøre lenger. (Prøver i hvert fall å si det til meg selv, hehe - føler litt samme problem...) Herlige bilder som alltid fra deg! Håper tempen blir bedre hos dere snart, her har det vært en aldeles herlig helg. Emerentze har bada i balja si i hagen og fryyyydet seg:-) Klem fra Laila

    SvarSlett
  10. Hei!
    Må bare si at du har en nydelig blogg,som står godt til navnet sitt! Vet mye om at livet går i bølgedaler,og for min del er det å se på vakre ting fin terapi:)

    Likte veldig godt tavlen din,kjempelekker!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!