...

onsdag 2. juni 2010

Roser som varer...



Noko av det eg har lært siste åra, er at ein må glede seg over alt som ein KAN glede seg over. Eg har vore i hagen og ordna opp sidan i dag tidleg. Det kjennes kjempebra! Var tenkt å ta bilder ute, men når eg kom inn lyste denne buketten mot meg - igjen! Det er to veker sidan eg kjøpte desse rosene på Mester Grønn, og eg er IMPONERT! Så nydelege enno! Tenk om alle skårne bukettar hadde stått så lenge!? Bak buketten viser litt av ein ny ting som har kome i hus. Kjem tilbake til denne ein annan dag... ;)




Regnbygene står i kø ute i fjorden, og det passar no kjempebra, sidan eg skal guide folk på tur i kveld... Regnbukse og jakke er klar! :)



Ha ein kjempefin onsdag!

Elin :)

11 kommentarer:

  1. Fantastiskt og kjøpe roser når de står så flott sååååååååå leeenge:)
    Helt nyyyydelig elin mor.....
    Lykke til med NIB du og:)
    Er inne i siste fase av malingen nå...har begynt og style litt med det lille som er igjen her....
    ha en fin kveld snuppa..
    eddaKlemmer til deg...

    SvarSlett
  2. Er så nydelege dei rosene der. Og så kjekt når dei varer så lenge!
    Øs pøs regn og grått her og i dag.
    Du får ha ein fin tur i regnværet.
    Det finnes jo ikkje dårleg vær... ;-)
    Klems

    SvarSlett
  3. God tur og kos dokke..

    For nokre flotte roser!!

    Spennande detaljar bak rosene :-)

    SvarSlett
  4. Så pene og sarte rosene dine er, og flotte bilder du har tatt av dem også.

    SvarSlett
  5. såååå fine roser.. nydelig farge!
    Ha en fin guide tur :)

    Klems

    SvarSlett
  6. Råflotte roser! Innlegget under var så fint:)

    SvarSlett
  7. Så flotte og langtlevende roser=)!!!! Ja, det var imponerende!! Ha en super onsdag!

    Klemmer!

    SvarSlett
  8. Så flotte de er til å ha stått så lenge!! :)

    Tusen takk for gode ord om retrokjolen til snuppa ;)

    Klem

    SvarSlett
  9. Nydelig rosa farge !!! EG har plukka inn masse dag og natt dei og står seg utrulig mange dager ;) Klem

    SvarSlett
  10. Mål og meining2. juni 2010 kl. 21:25

    Takk for gode ord:)

    Håper du har hatt ein flott tur "Frå fjord til fjell" i kveld!

    Det er utruleg leitt å høyre at du har vore så dårleg, Elin, men det er også veldig gledeleg at du har greidd å kjempe deg opp att! Det viser vel berre at fullt engasjement og topp motivasjon kan utrette under. Du er til stor inspirasjon, og du har all grunn til å vere kjempestolt av deg sjølv.

    Takk for at du så raust inviterer oss inn i den vakre heimen din. Du får alt så fint til, eg er imponert!

    Stor klem frå Regina:)

    SvarSlett
  11. Vilka underbara rosor, vilken härlig färg.
    Hoppas kvällen blev lyckad även om det kom regn.Här har vi haft 23 grader varmt och sol idag.
    Kramen till dig vännen!
    Raina

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!