...

mandag 21. juni 2010

Rust, rust og meir rust...



**********************

Eg er inne i ein periode med stor kjærleik for ting med gamal patina. Slitne og godt brukte gjenstandar, får hjertet til å slå litt ekstra... Gleda var difor stor når eg kom over disse rustne kjøkkentinga. Og dei eg bur saman med, har tydeligvis blitt vande med min veksande lidenskap, for eg har ikkje fått nokon kommentarar etter at eg sette dette opp på kjøkkenbenken ;) 









Dagen har vore god. Fekk meg ein SUPER avtale om location for fotografering før i kveld.
 Kriblar i magen...  :))) O lukke! :)))


*****************************

Ha ein fin kveld!
Elin
♥ ♥ ♥





12 kommentarer:

  1. Hei ♥

    For en fin musikk da!!!! Herlig ♥ Grattis med innlegg nr 100 da :)) Du e so flnk atte ♥

    Ønske dej en fin kveld vidare og ei herlig veke!! (med sol) ♥

    Klem klem :))

    SvarSlett
  2. Dn herlege vekta då:) Kjempefin!
    Tusen takk for kosleg helsing hos meg:)
    Ønsker deg ei super veke!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Oiii.. Vakker vekt..
    og ikke minst ser loddene man kan skimte på et bilde rålekre ut.. snakk om å ha funnet ting med gammel sjarm.. Klemmer

    SvarSlett
  4. Dette kan du..
    Få det gamle til å glitre..
    Ha ei flott midtsommarveke..

    SvarSlett
  5. Kjempefiiint☺ Herleg slitt og rusta☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Åh så herlige bilder! Fantastisk lys, veldig fin vekt og nydelige blomster.

    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med innlegg nr 100 og location-avtale!
    Når jeg titter inn til deg, føles det som om jeg sitter inne i en glasskuppel, omgitt av hviskende natur og myk bomull... Love it!

    Takk for hilsen inne hos meg også, det var veldig koselig!

    Ha en fantastisk dag!

    SvarSlett
  8. ÅÅÅ så vakkert...jeg blir så glad av slike gamle ting... gjør meg så godt...og akkurat i dga trengte jeg dette....

    vakkert....
    og grattis med 100 innlegg og location avtale... spennende...

    klemmer O=)

    SvarSlett
  9. Herlig og godt slitt.. akkurat sånn jeg liker det :) FLOTT!!!

    Gratulerer med det 100 innlegget, og avtale med location.. gleder meg til å se resultatet, du GODE!!

    Ja 3 venner kommer til å bli masse besøkt :)

    Kos deg og ha en riktig fin Tirsdag!
    Klem fra Solveig!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med innlegg nr 100 og så spennende med location for fotografering, ikke rart det kribler i magen:) og jeg venter spent på å få se resultater for du viser vel frem;) *håper*
    Så nydelig bilde fra hagetrappen din og vakkert bilde inne i rammen-

    Nyt dagen, her stråler solen men vinden er lei:(

    klem fra Eli

    SvarSlett
  11. Tillykke med indlæg nr.100....-o)

    Flotte ting du viser.
    Jeg er selv glad for ting med patina.
    Og disse var supre..:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  12. Glemte lige at sige hvor meget jeg nød musikken...:-)

    Hej igen.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!