...

mandag 21. juni 2010

Endeleg sommar i hagen min! Og innlegg nummer hundre på Nye Draumesidene :)



**********************


Endeleg har regnet gitt seg, og det er mild luft ute. Hagen er så frisk, har sikkert kosa seg med alt vatnet som har ausa ned frå himmelen! Plenen er full av bjørkekvistar etter stormkasta i helga. Her er det berre å brette opp ermane, og setje i gang! Plenklipparen skal også få lov å bli med ein runde eller to. Men aller først måtte eg ta nokre bilder i hagetrappa. Augene skal få kvile på desse vakre tinga utover dagen. Og  skape ny inspirasjon. Håper du har ein fin dag, og at bilda kan glede deg også!







Eg er så takknemleg i dag. Eg har venta så veldig på mildare vindar, og ein himmel som ikkje følte for å sleppe så mykje regn nedover oss... No skal eg ut, og eg trur nok pc`en får kvile seg heilt resten av dagen. Tusen takk for alle fine kommentarar og gode ord.... Eg rekk visst ikkje rundt meir, men håper at dokke vil sjå og lese bloggen min likevel?


**************************************

God klem
Elin

12 kommentarer:

  1. Heldige de.. her er det sååå kaldt at vi fyrer i ovene! Håper på sommer varme snart ja :)

    Lekre bilder hos deg som VANLIG!!
    LEKKERT!!!

    Kos deg ute i hagen!
    Klem fra meg!!

    SvarSlett
  2. Så heldige dere er som har fint vær:)
    Her i Wien øsepøser det- veldig utypisk så folk og fe er litt forvirra ;)

    Ha en nydelig dag utendørs:)

    gode klemmer

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du viser i flere innlegg under her Elin. Jeg rekker visst ikke alltid å følge med deg jeg..hehe..du har såå mye å by på:))
    Men det er herlig når jeg endelig har tid da..til å se alle dine vakre bilder, også til denne nydelige stemmen, sangen og teksten som følger med da;) en av mine favoritter.

    Veldig godt å høre at du har fått fint vær hos deg. Tilslutt:) Hehe.
    Ja, nyt været og ta deg litt fri fra blogginga. Den er der og jeg er her når du kommer tilbake igjen.

    God klem fra Line

    SvarSlett
  4. Koselig der i trappa:)
    kos deg ute du lille venn:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Kos deg med godværet! Er bedre hos oss her nord også i dag. Skal noen timer på jobb, så har jeg lang ferie. :)

    Flotte stilleben du har satt sammen. Nydelig syrin.

    SvarSlett
  6. Fantastiske bilder, som vanlig, Elin! Har ikke noe imot å hvile øynene på vakre stilleben som dette!

    God pause fra pc'en og bloggeverdenen! Vi er innom og leser her likevel, vettu ;)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  7. Hej,
    Åh vilken vacker blogg du har. Hit kommer jag gärna igen på besök!!!
    Kram J

    SvarSlett
  8. 100 på samme dag:)

    Gratulerer vennen, du har en nydelig blogg med flotte bilder som jeg finner mye glede og inspirasjon i:)

    Ha en solrik dag:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  9. Så bra med sommer!
    Her har det også vært flott idag.
    Fine bilder idag og.

    Gratulera med 100 gode innlegg.
    Det er en mye mer positiv "tone" på
    den nye bloggen din, og det er supert!

    (og med tone mener jeg ikke musikken ;) )

    sommerklem Gry

    SvarSlett
  10. Man blir mer motivert for det meste når finværet kommer. Har vært litt bedre her også i dag ☺
    Nydelige bilder som alltid hos deg ♥

    Ønsker deg en fin kveld, klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  11. NYYYYDELEG stilleben frå deg som vanleg!
    Å ja!Du GLEDAR meg med dine vakre og inspirerande bilder!

    Du er god du,Elin♥

    Nyt kvelden!
    Klem frå AStrid♥

    SvarSlett
  12. Så deilig og herlig at været har blitt bedre, det kan jeg tenke meg :) sol og blå himmel her også i dag, men isende kald vind.. huttetu...
    Nydelige bilder Elin, virkelig en stor inspirasjon å titte på bloggen din... Ønsker deg en fortsatt fin dag, klem fra Mette

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!