...

tirsdag 15. juni 2010

Kvitt og lyseblått sommareventyr...


Eg har gode dagar. Møter nye menneske, kjekke folk som berikar livet mitt. Blir møtt med smil og forståelse, og godvilje av den sjeldne sorten. Eg nyt kvart minutt med kameraet, og som vanleg fostrar eitt bilete det neste... Det blir mest som ein rus. Eg tenkjer; at no kan eg ikkje bli heldigare... Og så kjem den neste mogelegheita dalande ned i fanget mitt. Eg er så takksam, og audmjuk. Kameraet gløder igjen, kinna er varme, og sommarfuglane i magen hadde visst berre sovna litt. For no er dei der igjen.

****************************

Bli med på reisa. Du er hjartleg velkomen!







****************************************************

Og det er slett ikkje snipp - snapp - snute.... Sommaren har såvidt byrja!


Elin
♥ ♥ ♥




9 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅÅ lekkert, Elin!!
    Herlige med gamle hus.. masse inspirasjon å hente!!
    Du er sååå flink med kameraet ditt!! :)

    Klem til deg fra meg!

    SvarSlett
  2. Vakkert Elin... en drøm av et gammlet hus dette..

    Klem O)

    SvarSlett
  3. Flotte inspirerande bilete ..
    Godt du nyt livet her og no..
    Trur det vert ein fin kveld ;-)

    SvarSlett
  4. Du kan bare det der med at finde gode motiver til dit kamera..:-)
    Smuk dør med flot udskæring.
    Sink tingene må godt sendes hjem til mig..hihi..!

    God dag til dig.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder ☺
    Skulle gjerne tatt et fotokurs hos deg ♥
    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig, nydelig. Eg elskar slik gammal byggjekunst. Og du viser den så flott fram. Takk for at du deler desse flotte bileta. Ha ein god dag. klem fra Sigfrid

    SvarSlett
  7. Så positivt innlegg, Elin! Flotte utskjæringer og vinduspynt. Hvitt og lyseblått er vakkert, til og med på hus.

    SvarSlett
  8. Så godt å høyre at du er i fin flyt, Elin! Bileta og orda dine lyser av glede, fred og kjærleik. Takk for at du deler desse fine kjenslene med oss.

    Ein meister med kameraet er du! Ja, beint fram ein kunstnar. Dette må vel vere vegen din?

    Stor sommarklem frå Regina:)

    SvarSlett
  9. Å hjelpe meg for ei fin gammel,dør!!!!!!! Helt nydelig! Og vakkert fotografert,slik som jeg ser det meste på bloggen din er :))))
    En nytelse!!!!!!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!