...

fredag 4. juni 2010

Don`t disturb... The housewife is reading...



Så er tida komen. Nytt Jeanne d`Arc Living ligg på bordet ved sidan av meg. Nåde den telefonselgar som kjem med eitt eller anna håplaust framstøt i løpet av dei neste timane!!! No skal eg ha fullstendig ro, og sekkje godt ned i godstolen... Kom kreativitet til meg, her skal du IKKJE motstand finne!





Og så handlar det om PEONAR! :))) O lukksalige fredag! Var peonfri i litt over ei veke,
 men sprakk ute hos Mester Grønn i går...


Ha ein eventyrleg fredag alle saman!

Klem
Elin :)

17 kommentarer:

  1. hehe.. den var god.. :) Jeg drar på hytta i helgen, og gleder meg til å ta med meg bladet!! :)

    Så flott med peoner :)

    Ha en flott fredag og GOD Helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  2. Nyt dag og lesingen!

    Håper du får en flott helg og tid til å lade alle batteriene
    Klem fra anita

    SvarSlett
  3. nydelige vakre peoner Elin :)
    jeg har ikke unna meg noen i det siste..heimen e som en byggeplass..men kanskje jeg da trenger noe vakkert å se på..??? yes..idag blir det peoner på meg også ;)))
    takk for besøket igår..men du var litt kjapp.. ;))
    kos deg på premiere!!!
    god klem fra meg..
    Anne♥♥♥

    SvarSlett
  4. Nyt det, det er bare vakkert...
    Og du vet virkelig å ta bilder. Noen burde gripe fatt i deg ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. ..Forelskelse....kjærlighet....
    det er PEONER......Ønsker deg en Peonfull helg.
    Klem fra Kirsti...

    SvarSlett
  6. Herlig Elin..så vidt jeg turde å kikke innom... hihihi---

    gleder meg til jeg får bladet.... det er alltid like inspirerende å lese...

    nydelige peoner--

    ha en fin fredag O=)=

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  7. Ja..det er masse peoner nå....kjøpte en bukett i går jeg og:)de er bare nyyyyyyyyyyyyyydelige:.....:)
    kommer innlegg litt senere:)
    kos deg snuppa..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  8. Trur det går ein oion epedimi på blogglandia for tida !! Men no er det no ikkje alt for mange ukene til dei blomstrar i hagen også, lurte med meg to planter da vi flytta ;) Kos dokke i bya i morgon !! I dag skal ej på stranda tur ;) Klem

    SvarSlett
  9. Å skulle gjerne hatt det magasinet her nååå, så jeg kunne tatt det med på hytta. Kos deg skikkelig, ha en finfin helg...klem

    SvarSlett
  10. Vakkert, vakkert, vakkert!! Kos deg med bladet!! Pioner er en favoritt!! Gleder meg til de blomstrer i egen hage ... en gang i fremtiden;)

    Ha en strålende helg, vennen!


    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  11. Smukke pæoner. Venter på at mine skal springe ud.

    Rigtig god fornøjelse i aften.
    Husk stiletthelene...:-o)

    God weekend.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  12. Hehe, joda, det hjelper jo på å starte peondrømmen med litt innkjøp ;) Jeg går og snakker med knoppene mine for å oppmuntre de til å sprine raskere ut, vil ha peoner i hagen NÅ :D

    Ønsker deg god helg, og takk for hyggelig kommentar på bloggen min nå nylig :)

    SvarSlett
  13. Høres ut som om du har hatt ein herleg dag... Håper alle telefonselgarar holdt seg vekke!
    Alle kan gå på en sprekk i blandt, i alle fall når det gjelder Peonar, dei er jo så vakre... ;-)
    Ha ei strålande flott helg min venn.
    Klems

    SvarSlett
  14. Hei Elin
    Er det ikke deilig å bare sitte å nyte alt det varke :)

    Ønkser deg en koselig fredagskveld

    klem Anita s

    SvarSlett
  15. heldige deg som kan kose deg med JDL :) Jeg har enda ikke klart å finne ut hvor disse "biblene" kjøpes jeg ;)

    Og peoner har jeg funnet ut at jeg MÅ finne plass til i hagen :) tenk så herlig å plukke de inn om sommeren!!

    klem

    SvarSlett
  16. Hehe, ikke det verste man kan sprekke på, da;-)

    SvarSlett
  17. Hehe, ikke det verste man kan sprekke på, da;-)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!