...

tirsdag 22. juni 2010

Rough luxe... Foto-heaven to me...



Når eg fekk ein setting i fanget i formiddag, var inspirasjonen tett bakk pannebrasken... Eg er forelska i Rough Luxe stilen, som du blant anna finn på hotell i England, med same navnet. I kveld var difor stikkorda : RÅTT, RØFT og SILKE... Upussa murveggar frå 1915, sengeteppet mitt i silke, tistlar og yndlingsputer... Håper at dokke toler ei dose av dette...







VINTAGE...

Ubeskriveleg stemning inni meg no... Og dette var ikkje planlagt før i ettermiddag. Igjen har eg fått bekrefta at det ofte er uventa ting, som blir mest vellukka :)

Nyt tirsdagskvelden!

Klem
Elin


12 kommentarer:

  1. herlige bilder elin.
    liker veldig godt kombinasjonen av ulikt materiell.

    du er go´

    klem beate

    SvarSlett
  2. Å så stilig..
    Kontrastane er flotte..

    SvarSlett
  3. Virkelig TØFT dette! Herlige vegger!

    SvarSlett
  4. så fantastikse bilder! :)

    jeg håper at vi skal kunne få slike "rå" vegger på det nye badet vårt en gang og blande dette med tøffe fliser, og sirlig badekar med løveføtter på *drømme drømme*

    :) Klem

    SvarSlett
  5. Dette orker eg både ein og to dosar av... :-)
    Rett og slett nydeleg!
    Fantastiske kontrastar. ♥

    SvarSlett
  6. WOOOOW.. såååå lekkert!
    Dette tåler jeg MASSER av!
    Klem

    SvarSlett
  7. Utrulig stilig og så flotte bilder! Kreativt!

    Kanskje vi kan dra til det hotellet ilag og ta bilder??;) Hadde vært kjekt!!

    Vært på bytur vi.

    Klemmer!!!

    SvarSlett
  8. Så nydelig vakkert!! klem klem

    SvarSlett
  9. Dette tåler jeg mye av!!! Du har klart det igjen... Jeg ELSKER kontraster og DRØMMER om å ha en sånn rå vegg et sted i huset, men her er det dessverre bare leca og treverk...
    Kanskje jeg skal grovslemme en vegg...?? Det har jeg ikke tenkt på før, gitt! Fikk visst inspirasjon av å titte inn til deg, nå gjenstår bare overtalelse av min handyman!
    Ha en flott St.Hans i morgen!!!

    SvarSlett
  10. Ja hva kan jeg si, Elin... Tøft, tøft, heldige og dyktige du!! Skulle gjerne vært med deg i alle de gamle husene du fotograferer. Jeg har faktisk meldt meg på et intensivkurs i fotografering i slutten av august. Gleder meg veldig til det, håper jeg vil lære masse og samtidig finne ut av om det er noe jeg vil utvikle videre... Kanskje sammen med styling... Mange planer surrer rundt i hodet, men dessverre henger ikke alltid resten av kroppen med... enda...

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!