...

fredag 11. juni 2010

Awarden som kom heim att


Så kom awarden eg laga heim att til Draumesidene! Eg lurte litt på kor lenge han ville vere ute i den store vide verda? Og i kveld sende gode Mette han til meg. Tusen tusen takk til ei flott jente lengre nord! Bloggfri veke. Tenk det. Eg har det bra. Har klart meg utan peonar og pc i dagevis. Har slutta å bite neglar også. I dag har eg vaska nesten heile huset, og ellers har dagane vore fulle av gjeremål. I går låg eg nokre timar pladask på terrassen, for første gong i år. Det var så flott! I den anledning har sommarfavorittane dukka opp på spelaren. Deler litt med alle. Slå av, dersom du ikkje vil ha musikk her :)


Kjære alle som er innom i kveld, ta med dokke awarden (trykk på han for å klare å kopiere),
og send han til nokon dokke setter stor pris på!

Eg kjem nok att. Um inkje brått...

God helg!
Klem
Elin :)

15 kommentarer:

  1. Nydelig da, du fortjente den tilbake:) God helg til deg:)

    SvarSlett
  2. Så koselig at awarden er kommet hjem igjen :)

    Hørtes godt ut med bloggefri uke og koselige gjøremål!! Deilig å kunne slappe av og gjøre ingenting når sola skinner ♥

    God helg :)

    klem

    SvarSlett
  3. Hei igjen Elin
    Så artig at det var "din" award :) Det viste jeg ikke!!! nydelig er den, og koselig at den har kommet hjem igjen :) stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei Elin

    Awarden er jo bare nydelig da.
    Og nå ble liksom ringen sluttet på en måte.

    Håper at du har det fint.

    klem anita S

    SvarSlett
  5. Så kjekt da! :) Slikt er koselig. Flotte, og spesielle bilder du viser i innlegget under.

    SvarSlett
  6. Neimen, hei du :) Så koselig å høre fra deg igjen. Men enda bedre å høre at alt er bra!! Jeg har vært innom deg flere ganger skjønner du..for liksom å forsikre meg om at jeg ikke har oversett innlegg.

    Men det hørtes snadder ut å ligge pladask i solen. Her nå skjønner du, er det regn, regn og regn. Men sola må jo flytte på seg også, må den ikke ?! Så da tok den vel turen over til deg da tenker jeg;)

    Ha en fiiin helg, Elin!
    God klem fra Line

    SvarSlett
  7. Så flott :-)
    Den er deg vel unt..
    Godt du kan kose deg utan blogg og peonar...
    Men vi er veldig glad når du stikk innom bloggverda..
    Ha ei hærleg helg!!

    SvarSlett
  8. Det var du:) God helg! Håper du har det bra.Klem

    SvarSlett
  9. Tenkte på deg tidligere i dag: "hvor er Elin"... og der var du jo. Kjekt med en pause i ny og ned..

    God helg

    SvarSlett
  10. Lurte litt kor det hadde blitt av deg ja... ;-) Men, godt å høyre at alt er bra. Kan vera godt med litt pc fri tid av og til, spesielt på denne årstida.
    Så artig å få tilbake sin eigen award då. Kor lenge sidan er det du sendte den ut i verda? Den er nydeleg då, herleg bilete.
    Ønsker deg ei vakker helg min venn.
    Klems

    SvarSlett
  11. Awarden har ikke vært hos meg, og jeg er helt overbevist om at jeg fortjener den (hi,hi)☺
    Jeg tar den med meg og gir den videre til de som er innom siden min ☺ Hvem vet, kanskje du får den tilbake enda en gang ♥

    Stor klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  12. Det høyrest ut som du har hatt ei flott veke, Elin. Herleg å få nyte sola når ho ein sjeldan gong besøker oss. Sommaren e kort, det mesta regnar bort...

    Eg har også vaska hus i dag. No skin her og luktar godt. Herleg!

    Eg ynskjer deg ei flott helg og ei god ny veke!

    Klem, Regina:)

    SvarSlett
  13. Så koselig da Elin...
    moro når man ser at den vandrer rundt og dukker opp igjen til deg som har laget den...

    ha en fin helg..'
    *Klem Kerstin

    SvarSlett
  14. Så moro at awarden kom tilbake til deg! :) Det er velfortjent! Jeg husker du sendte den ut "i verden"!

    Ønsker deg ei fortsatt god helg!
    Klem

    SvarSlett
  15. ååhh.. der var du tilbake.. har savnet de herlige innleggene dine, denne uka :)

    Sååå fin den awarden, herlig at du fikk den tilbake, velfortjent :)

    Klem fra meg!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!