...

torsdag 3. juni 2010

Sex & the city outfit :)



Fekk med meg damene på den raude løparen på kjendispremieren i Oslo på S & the C i går kveld på tv. Mykje glam og glitter. Men det er ikkje berre i hovedstaden at det skal glitre! ;) Trur eg er ganske klar no, sjølv om det er to dagar att... Har ingenting imot at all stæsjen heng i gangen, og gir ei herleg sommarkjensle... Eg er klar for tur til ørkenen!


 



Fall pladask for denne linkjolen, som eg brukar kvit, vid bukse under. 50% avslag passa meg VELIG bra! :)))

Eg GLEDER meg, trass i dårlege kritikkar...

Håper dokke har ein smashing torsdagskveld!

Elin :)


25 kommentarer:

  1. Virkelig en herlig tunika/kjole du har! Så skjønn blåfarge, og vakre perler til pynt. Likte også veldig godt bildene under fra kjøkkenet. Flott benk du har der. :) Du oppdaterer så raskt at jeg greier ikke kommentere alt. Må også si at de rosene under var veldig fine. Sarte og søte. :)

    SvarSlett
  2. Herlige farger og nice med litt "bling bling" Ha en knallfin kveld i morgen.

    Og slagbenken din på kjøkkenet er "skit"fin. Det svarte blanke gjør seg innimellom mye lyse farger. Me like :)

    Klem
    Randi

    SvarSlett
  3. Den var veldig fin!!!

    Kos dokke masse :-)

    SvarSlett
  4. Hei Elin, så herlig den linkjolen din er, og fantastisk flott farge! Blir kjempestilig med hvit bukse til… å, så spennende at dere kler dere opp – kjempegøy :o) skulle ønske flere gjorde dette, er så utrolig stilig med litt glam innimellom, i en hektisk hverdag… En kjempeflott ide, kanskje jeg også skulle … hm ;o) Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Så nydelig kjole og tilbehør!! Du kommer til å bli lekker!! Kose deg da:))

    SvarSlett
  6. Denne tunikaen var rålekker, nyydelig farge og så søtt med den rosa vesken til! .) Jeg har egentlig aldri vært noen fæn av Sex & the City, men noen episoder har jeg da fått med meg nå og da hi hi:)
    Kose deg masse Elin!:)
    Nydelige bilder, så flott å handle når det er 50% avslag altså :) Sånt liker vi!!
    Ønsker en herlig kveld, klemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  7. For en lekker tunika :) Kjempe fin farge :)

    Kos deg masse!
    Klem fra meg i svingen :)

    SvarSlett
  8. Herlig kjole, fantastisk sommerfarge. Lekkert med det sarte rosa skjerfet og veska :)

    Nyt en fantastisk kveld!!

    Klem Tove

    SvarSlett
  9. Smashing! Kjempefin kjole og lekkert tilbehør:-) Vi bryr jo ikke om hva kritikerne sier - vi vil se glam & glitter og ha en pause fra hverdagen vår. Min hverdag er i allefall lite glam;-)

    KLem & kos, søte deg

    SvarSlett
  10. nyyydelig farge til deg med dine vakre lyse lokker Elin ;)
    kos dere masse..jeg skal nok få sett den en eller anna gang...
    klem til deg..
    Anne♥♥♥

    SvarSlett
  11. Lækker farve på kjolen og tilbehør i rosa ser lækkert ud.
    Og hvad er bedre end en kjole med 50 %..?

    Rigtig god fornøjelse.
    Blæs på kritikken, tænk alt det lækre tøj der er å se på i filmen..hihi.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  12. Så fin den var :-) Heldigen som skal på SATC - jeg MÅ få samlet "troppene" og kommet meg av gårde jeg og- men må komme meg over "tilbake i byen"-sjokket først ... thihi..

    Kos deg- får vi se bilde av deg med den på og?? :-)

    Ha en flott kveld snuppa..
    gode klemmer

    SvarSlett
  13. Så fint og sommerlig antrekk, av og til er det så morsomt å kle seg opp litt... Slagbenken din var kjempetøff. Kos deg skikkelig, det er godt å drømme seg litt bort..klem

    SvarSlett
  14. Så skjønn tunika du har fått deg.... herlig farge...

    en Oslo tur høres kosleig ut..

    jammen produserer du innlegg...rekker ikke å få med meg alt jeg..:

    klem Kerstin

    SvarSlett
  15. Mål og meining3. juni 2010 kl. 20:35

    Du blir den flottaste av alle i DET stilige antrekket! Kos dokke, slapp av frå kvardag og trivialitetar, berre nyt!

    Lykke til frå Regina :)

    SvarSlett
  16. Ah, sex and the city verdig antrekk! Love it! :D Og hvem bryr seg om dårlige kritikker, vi vil jo bare vite hvordan det går med damen "våre"! ;)

    SvarSlett
  17. Hei Regina! Trur nok der er mange flotte damer i bya denne kvelden! :) Håper berre at vi får finevèr, så er eg godt nøgd! Alt blir kjekkare då!

    Ha ei vakker helg!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  18. Åh hjelpe meg så fin DU blir da!!! E ane ikkje ka e skal ha på meg!!! Tenkte egentlig å ikkje kjøpe noko berre for ein kino... så få håpe e finn noko bakerst i skapet eller hos naboen... Du, vi ringast i morga da:)

    Nattaklem

    SvarSlett
  19. For en lekker kjole!!!! Elsker fargen den har!

    Ha en kjempe fin helg!
    Klemmer!

    SvarSlett
  20. En herlig tunika. Lekker farge nå på sommeren!! Herlig med paljettene som "blinger" :o)
    Kos deg med filmen. Den er sikkert bra :o) Ævil å se den!
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  21. Du kommer til så stråle (eller kanskje heller glitre) i kapp med solen, Elin...:)
    Nydelig farge, og ikke minst tilbehør!
    Er du like vågal som meg, og viser et bilde av deg selv med klærne på eller...?;)

    Nyt helgen!
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  22. Det blir lækkert det Elin:) Nydelige farger, og glitter og glam er helt på sin plass ikveld! Jeg gleder meg til å se den filmen jeg også.

    God filmkveld:)
    Klem fra Line

    SvarSlett
  23. Heia.

    Jeg skal inn til byen i dag å se. Gleder meg!!!! ;o))

    Ha en super dag.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!