...

tirsdag 3. august 2010

Sneak Peak på soverommet ;)



For å vere litt hemmelighetsfull, kjem det nokre sånn halvvegsbilder i dag. Kappsaga og Elin er gode vener, og bortsett frå ei dundrande hodepine, er dagen fin. Eg hadde planlagt sol i dag? Men den som ventar på noko godt... Skal vere hylande effektiv, trur eg ;) Og då kjem det nok fleire bilder i kveld? Viss ikkje har eg rett og slett punktert... :)




For meir soveromsinspirasjon, stikk innom Kjersti :)



Ynskjer alle ein fin fin tirsdag!

Elin

♥ ♥ ♥

12 kommentarer:

  1. Hmmmm, du gör mig så nyfiken! Du kan verkligen konsten att hålla oss på halster (vad heter det på norska?!?)

    Tack för goá kommentarer hos mig!
    kram vännen min/J

    SvarSlett
  2. ser lovende ut Elin ;))
    gleder meg til å se resten...
    tror ikke sola kommer med det første her i hvert fall..
    nyt dagen..
    klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  3. Så flott det blir på soverommet! Den rustikke delen passet utmerket hos deg.

    SvarSlett
  4. Hei hei
    Så spennende. Dette blir nok et lekkert soverom. Vårt soverom er ikke bloggbart. Så mange andre rom som blir prioritert først. Men en dag...
    Ha en fin tirsdag
    Klem TOve

    SvarSlett
  5. Nydelig...
    Gleder meg til å se mer :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Nydelig lampe....spennende saker:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  7. Åh så fint ditt soverom kommer til å bli! Gleder meg til å se det helt ferdig! Klem :)

    SvarSlett
  8. Åååå...så spanande... Gøy med sånne små glimt for å halde på spaninga...
    Ser verkeleg lovande ut sålangt, den taklampa er jo berre utruleg stilig!
    Men, no må du huske å ikkje slite deg heilt ut...
    Klems

    SvarSlett
  9. Du må ta deg friminutt innimellom også..
    Men dette vert fint!

    SvarSlett
  10. Dette blir utruleg stilig, Elin. Og så skal du få vite noko som eg synes er litt spesielt: Ein liknande benk med fjøler og murstein har eg laga på terassa! Eg brukar benken til planter, og tenkte også at eg skulle ha litt stæsj, men det har blitt med tanken. (Som så ofte med meg....)

    Då eg såg mursteinane dine, fekk eg ein følelse av at du kom til å lage ein slik benk. Nesten litt skremmande?

    Håper hodepina har gitt seg, og at du har hatt ein fin dag.

    Alt godt for morgondagen, og lykke til med prosjektet.

    Stor klem, Regina :)

    SvarSlett
  11. Så spennende...den lampa var nydelig. Soverommet vårt kunne virkelig trengt en oppgradering, men nå tror jeg Mona har nok prosjekt på gang for en liten stund...som å høre min sambo. Kos deg med kappsaga....klems

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!