...

fredag 21. september 2012

Would have, should have, could have...

 
 
 
 
Enkelte dagar blir ikkje heilt slik som ein skulle ynskje? For min del har det vore tilfelle for heile veka. Trudde eg skulle få gjort små ting kvar dag, men så har kroppen slått seg heilt vrang. Legen min skulle prøve å finne noko ny medisin, men det gjekk heller ikkje så bra. Blei faktisk dårlegare...
 
 
 
-skal tørke støv... har tatt opp døra ut til
hagen for å bære ut teppa...

 
-har sydd/brodert ferdig lampeskjermane
på kjøkkenet siste to dagane!

 
- sola skin for første gang på lenge, meir behageleg her ute enn inne...

 
-skulle få ferdig prosjekt innebygging av skåp/kjøleskåp
NB! Få bort alle fingeravtrykka på stålet...

 
-HAR prøvd ut ny sjuarma lysestake frå Ellos, og høyrt på juleplata til Kurt Nilsen!
Men kva skjedde med vindua vi vaska for nokre veker sidan? Sukk...
 
Kort oppsummert; litt har blitt gjort, mykje har ikkje blitt gjort.
Enkelt og greit. Reknar med at dei fleste kjenner seg igjen.
 
Utradisjonelt innlegg? Det var meininga.
Ein interiørbloggar er eit vanleg menneske, sjølv om vi gjer vårt
beste for å framstå delikate og inspirerande! :)
 
Mitt beste våpen på tunge dagar er humor og sjølvironi.
 
I`ll be back!
 
God helg!
Elin
 
 
 
NB! Sette akkurat på It`s raining men, brukar å hjelpe på
energi og humør? ;)
 
 
 
 


9 kommentarer:

  1. Kjenner meg helt klart igjen ! Nå er jeg ikke vanlighvis syk, men denne uken har et virus satt meg helt ut av spill så jeg har lagt i sengen hele uken ! har ikke gjort NOE !!! Tragisk,,,,og nå føler jeg alt må gjøres dobbelt opp neste uke !!

    Anyway, jeg håper du blir bedre form ! og jeg elsker selvironi,,,,,,og elsker bildene dine !
    god helg !!!

    SvarSlett
  2. Høres akkurat ut som en uke hos meg:)
    Men slapp av, rotet og de ugjorte tingene blir ikke borte... haaha:)

    De tingene du HAR gjort var veldig fint da, likte godt sjuarmeren:)

    SvarSlett
  3. Og så fikk du ei slik uke...igjen. Føler med deg, men vet også at du ikke er den som gir opp, heldigvis. Jeg heier på deg.

    Og bildene dine er bare nydelige:) Men skuffelsen over at tida går og lite blir gjort den skjønner jeg.

    Håper gode ord fra medbloggere lyser opp dagen sammen med sola:)

    SvarSlett
  4. Nydelege bilete uansett..

    Og litt sjølvironi er bra..

    Har ikkje hatt ein einaste kveld heime for heile veka.. Sukk!

    klem frå ho som er på veg ut døra igjen...

    SvarSlett
  5. Sådanne uger kender jeg bare alt for godt..:-(
    Særlig nå med skulderen som er opereret og kanskje aldrig bliver helt god igen.
    Tørke støv kan jeg gøre hver dag, godt det regner og er gråvær her..for med 6 hunde og 1 kat kan det gøres flere gange om dagen.
    Jeg synes at du for lavet en hel del hver dag og klemmer postbudet har du også overskud til...:-)
    Jeg har også kjøt den syvarmede lysestage hos Ellos i SORT...lol..sammen med nogen julepuder med rensdyr på.
    Er jo nødt til at tænke lidt i julebaner selv om jeg helst ikke vil det endnu..;-)

    Rigtig god weekend til dig og din familie fra Lisbeth i Danmark

    SvarSlett
  6. PS: Tak for pragtfuld musik..mine hunde sidder her og tror ikke deres egne øjne mens jeg rocker derudad...LOL

    Lisbeth

    SvarSlett
  7. Åhh vad fint. Älskar alla bilder. Helt i min stil. Me like.
    Kram på dig.
    Eva

    SvarSlett
  8. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Du er ikke alene om å burde, skulle, kunne. LOVED IT!

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett
  9. Kjenner meg så godt igjen, selv om jeg ikke er mye syk.
    Mange planer ender opp i ingenting eller i beste fall bare noen få :)
    Men sånn er livet, man skal ta tid til ingenting også ;)
    Synes det ser ut til at du er veldig effektiv og får gjennomført mye og det til tross for at du er mye syk - du imponerer stort!

    Ønsker deg en kjempe god uke!
    Klemmer

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!