...

tirsdag 18. september 2012

Blogganbefalingar

 
 
 
I løpet av dei tre åra eg har blogga, har eg innimellom vore heldig å blitt linka til av andre bloggarar. Dette har løfta meg eit hakk vidare. I dag vil eg difor anbefale 2 bloggar som eg er innom ofte. 
 
Den første er eit rimeleg nytt bekjentskap, Skrinet mitt. Eg elskar bilda og detaljane som Sigrun viser frå huset deira., eit oppussingsobjekt frå 1975. Eg vil kalle innlegga hennar friske pust i kvardagen min! Takk!

Bildet er lånt frå bloggen til Sigrun

Den neste bloggen har eg lest lenge, og vore like betatt heile vegen, ELDRIDS. Flinke Eldrid er ei oppkome av gode interiørpåfunn, og eg elskar dette litt råe uttrykket ho skaper. You rock girl!

Bilda er lånte frå bloggen til Eldrid


Så håper eg at fleire oppdagar desse flinke damene :)

Viss eg finn litt energi i dag, skal eg flytte masse rart tilbake inn i høgeskåpa på kjøkkenet, som har blitt innebygd! :) Men det er den dagen der eg ikkje akkurat bykste ut av senga og ropte : Here I come! Men kanskje om nokre timar. Enn så lenge skal eg kose meg med å finne inspirasjon hos andre bloggarar.

Oppfordrar alle med blogg til å linke til andre favorittar innimellom!


Elin
 


9 kommentarer:

  1. Det er moro å stadig finne nye blogger. Bloggen du har tipset om i dag, har jeg ikke vært innom før. Takk for tips!
    Marte

    SvarSlett
  2. Fineste Elin!Tusen takk! Det varma mitt hjerte på en regnværs dag å lese din anbefalinga:)
    Tusen takk!!
    Og right back at ya!
    Du inspirere meg alltid!!
    Nydelig tirsdag til deg!
    ps: Gull spray ja...genialt!!kanskje det e løysinga..hihi, ;)


    SvarSlett
  3. Å så flotte blogger,tusen takk for at du delte desse så kunne eg få meir inspirasjon,eg likte det eg såg gjett om:)
    Så viktig det er og framheve andre sine blogger og,kjempeflott:))
    Ein fine dag til søteste deg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Takk for fine bloggetips. Nå skal jeg sette meg ned og lese, disse for meg, nye bloggene :-)
    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  5. Så kjekt med slike blogganbefalinger ja, på den måten kan man fort finne seg nye favoritter:))
    Begge de du viser er "gamle kjenninger" for meg, men jeg er likefullt enig i at de er flotte begge to:))

    Ha en fin fin tirsdag ♥

    SvarSlett
  6. Her kjære Elin :) Alltid like kjekt å titte innom til deg :) Skrinet mitt har eg ikkje vert innom, men skal jammen meg ta meg ein tur å kike og nyte :) Tusen takk :)
    Eldrid er faktisk fra samme sted som meg, så kjekt å kike innom til henne også :) Takk for du deler :)
    Håper du har det finfint! Godklem :)

    SvarSlett
  7. 2 fine blogge jeg vil følge med på...:-)
    Morsomt at tænke tilbage til begyndelsen af 1990'erne da var hele mit hus indrettet i sort og hvidt...:-)
    Mange synes jeg var for meget med sorte persienner, sort sengetæppe osv.
    Morsomt hvordan det hele kommer tilbage igen når det gælder indretning..:-)

    Kram fra Lisbeth

    SvarSlett
  8. Åhh, tusen tusen takk for vakre gode ord.
    I dag var jeg ganske matt da jeg kom hjem fra jobb som assistent på skole og sfo.
    Mye uro og støy!
    Også får jeg se dette...
    You made my day!!!

    Takk igjen:)
    Sigrun

    SvarSlett
  9. Du har selv en fantastisk blogg med de vakreste bilder og fine ord. Kjempeflink med styling i hjemmet ditt.. *ENVY*

    Takker for stor inspirasjon:-)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!