...

torsdag 3. februar 2011

Utfordring i truse...


Sju spørsmål til Elin:


Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og let fram linje 4- hva står det der?

På nattbordet til mannen, Den intelligente investor : "han påpekte tilogmed
at spørsmålet om å velge de beste aksjene er i bunn
og grunn svært kontroversielt..."
*


Hva var det siste du så på tv?

Greys Anatomy

*

Bortsett fra datamaskinen- hva hører du nå?

P4

*

Når var du sist ute og hva gjorde du da?

Gjekk fin trimtur i går
*

Hva har du på deg nå?

Truse og T-skjorte i heile dag :) Er sjuk viss nokon lurte...

*
Hva var den siste filmen du så?

Inception

*
Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?

Hmmm... med mine helseproblem, burde det ja.
Men er så grusomt heimekjær...




Takk for award Jeanette! 
Verd eit besøk, nydeleg og
inspirerande blogg ho har!
Eg gir han vidare til
lesarane mine! :)


NB! Skal passe på å vere meir stylish kledd neste
gang eg mottek ei utfordring! ;)





14 kommentarer:

  1. Så trist å lese at du er syk vennen:(

    Håper du slapper av, samler krefter, koser deg litt med bloggene og at du snart er fin i formen igjen:)
    Sender deg mange gode klemmer og masse god energi:)

    Stor trøsteklem

    SvarSlett
  2. Haha, takk for det, bra du tok urfordringen:-)
    Jeg var jo ikke akkurat glamorøst kledd jeg heller da: Joggebukse og rosa ullsokker, liksom! Hahaha! God bedring, kjære deg!

    SvarSlett
  3. Hihi, herlig lesing:). Så også Inception som siste film, synes den var veldig bra faktisk. Kjekk blogg du har, legger meg til som følger jeg:). God bedring, håper du blir bra snart.

    SvarSlett
  4. Uff da... ikke kjekt å være syk.:håper du har en mer sexy truse enn du viser O=)O))))==


    god bedring vennen,
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Hei hei
    Håper det går bedre med deg, og at ryggen ikke er full så vond...

    Yndlingstrusa(?)...hehe

    Ønsker deg riktig god bedring !!!!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  6. Trodde et øyeblikk at du hadde stjålet trusa mi ;)
    Leit å høre at du ikke er i form... Jeg håper du kommer deg raskt, du får komme deg til kiroprakor hvis det er låsning du har... Jeg går jevnlig dit for å få dagene til å gå, er oppe i en måned mellom nå, men det er visst for lenge -er pinne stiv og nakke og rygg verker og stivner konstant... det er noe forb... skit, men jeg er i alle fall heldigvis på beina, får bare tåle smertene og fokusere på at jeg tross alt er heldig som klarer meg i jobb... Ønsker deg riktig god bedring, kjære Elin!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  7. Love den trusa :) Den så vanvittig god ut :))

    God bedring!
    Klem klem

    SvarSlett
  8. Kjedelig å være syk! God bedring =)

    SvarSlett
  9. Hei!

    Sender deg en klem og masse gode ønsker, ser på innlegga dine at du ikkje he hatt det so bra siste tida, håper ryggen slutter å trøble. Klemklem Kristine

    SvarSlett
  10. Ønsker deg goood bedring♥

    Herleg trusebilde;)

    Klem Mette.

    SvarSlett
  11. Først av alt : Goooood bedring!
    Håper du kommer deg raskt igjen.

    Ja her gjelder det å være pent kledd til enhver tid.. :)
    Svaret mitt hadde iallefall inkludert amme-BH, hehe....

    Håper du får en bedre dag idag!!
    God klem fra Gry og lille Sikke :))

    SvarSlett
  12. Du, og du! Du må nå vel snart ha brukt opp kvota for dårlige dager for 2011? Du har en stor styrke, og det er at du er flink til å "peppe" deg selv, der en god del andre ville gitt opp. Hold på den!

    Med kiropraktorsvigerinne ligger det nære å anbefale en justering, hvis det er mulig med prolapsene dine. Kanskje er det ikke det - men kanskje andre kan ha nytte av det. Det burde jo nesten være marked for omreisende kiropraktorer, med bærbar behandlingsbenk - når en knapt kommer ut av senga, er ikke biltur til behandling det som lokker mest :) Jeg var superskeptisk til kiropraktikk helt til jeg mannet meg opp og fikk justert dette og hint i rygg og nakke - valget ble tatt da jeg til slutt ikke kunne løfte armen og røre i ei gryte uten å måtte sette meg og grine av smerte. En behandling, og himmelen var nær :) Et ben som har vært for kort siden barndommen er nå nesten like langt som det andre, etter justering av hoftelåsning jeg ikke visste jeg hadde. Når punktet under bh-låsen og det øverst i nakkekulen blir for låst, og sprer hodepine og svimmelhet, da hjelper en tur til kiropraktoren meg. All verdens fysioterapi gjorde aldri det samme for meg. Men, vi er forskjellige, hos noen er det muskulært, hos andre er det koter og ribbein som popper ut av stilling.

    Jeg håper inderlig at du er mye bedre i dag, og at du får ei god helg :) Mange bli-bra-tanker sendes ut gjennom fjordarmene og til deg :)

    Og, den trusa, den hadde nok fått stryk på "What not to wear".......merkelig at det ikke skal gå an å kombinere lekkert og komfortabelt?!

    Stor klem fra Moccamamma

    SvarSlett
  13. Å kjære deg, stakkar.. håper virkelig at du får bli frisk snart!
    Så jeg er innom for å gi deg en god bedringsklem og si God helg!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!