...

onsdag 4. desember 2013

Litt kjøkken, litt gang

 
 
 
 
Midt i den svarteste vinter... I dag var det skymt ute når eg tok bilder... Sjølv om klokka berre var tolv. Eg brukar stativ og lange lukkaråpningar for å fange lyset. Lengtar etter ein skikkeleg vinterdag med strålande blå himmel og desembersol... Men den som ventar på noko godt? Gangen er endeleg ferdigmåla, mannen i huset forstod at mitt langtidsprosjekt med vond vinterkropp kom til å ta laaang tid. Svært glad for å få hjelp! Blir nok meir bilder derifra ein annan dag?
 
 
Thank you all for Your visits!
 
 
 
Elin
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Så utrolig fine bilder du tar;) Gøy å følge deg både her og på insta::))
    Bli gjerne med på min giveaway hvor du kan vinne dine egne monogramservietter til jul;)
    Ha en hwerlig kveld:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!