...

mandag 23. desember 2013

Christmastree

 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
Juletreet i fjor, men ganske identisk med det vi har i år.
Juletrefoten er sporlaus forsvunnen... Fekk låne ein i ettermiddag, og treet er pynta...
Men eg rakk ikkje dagslyset for fotografering. Men no er det på plass, og det luktar så herleg gran i heile hovedetasjen.
 
Lillebror hjalp meg å pynte, og har mykje tankar i dag om det som skal skje i morgen. Det flottaste åtteåringen sa til meg var dette :
 
Det er ikkje gåvene som er viktigast mamma,
men at vi får vere saman med dei vi er glade i...
 
Ei spesiell helsing i dag til alle som ikkje
får det, av ulike årsaker. Ein god
klem frå meg!
 
 
 
Elin
 
 
 
 
 


9 kommentarer:

  1. En riktigt God Jul!
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  2. May the spirit of this festive season

    Bring into your life...

    Success, Happiness, Peace and Prosperity...

    Now and Always

    Merry Christmas and Happy New Year

    Lilla

    SvarSlett
  3. Nydelig!ei riktig god jul til deg og dine:)

    SvarSlett
  4. Dear Elin,
    wishing you and your loved ones the most wonderful and peaceful of Christmas holidays and a happy new year filled with success and joy.
    Greetings from Germany ;o)
    Kim

    SvarSlett
  5. Ha ei riktig god jul, Elin!

    SvarSlett
  6. God jul,Elin. Du har en klok sønn, mange som trenger å lære litt av han... Både når det gjelder gaver og stress ellers..
    Klem. :)

    SvarSlett
  7. Gullkorn fra barnemunn, det er herlig hvor ærlige de kan være. God jul til deg og dine!

    SvarSlett
  8. Riktig fin jul til deg og dine)
    Du inspirerer masse, gleder meg til å følge deg videre i 2014)
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  9. Så klokt sagt!

    Stor Juleklem frå meg til deg ♥

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!