...

onsdag 18. desember 2013

DIY Rudolf

 
 
 
Har fått veldig mange spørsmål om reinsdyrhovudet som heng på veggen. I år har det havna ute på gangen. Eg laga det sjølv for nokre år sidan. Det er samansatt av pinnar, eg bora små hol i pinnane, og sette inn stiftar og lim. Dette nærbildet viser kanskje litt bedre korleis det er laga? Mine pinnar er drivved frå fjorden, men ein kan sjølvsagt lage av alle slags pinnar. Og dette tok tid... og tolmodigheit...
 
 
 
Blir ikkje lei av det heller, ein slik DIY som viste seg å verte ein suksess?
Berre ein har pinnar, er det kun fantasien som setter grensene?
 
 
 
 
Elin
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Elin,
    your Rudolph looks really nice. Great idea.
    Have a nice and peaceful Xmas....
    Anja

    SvarSlett
  2. En kreativ taus du de:))) Ha en riktig fin Jul:))

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!