...

søndag 1. desember 2013

Første desember!

 
 
 
 

Adventspynt/julepynt 2013 går i kvitt, svart og gull.
Og sjølvsagt måtte også eg pynte meg på same måten ;)
Glam-bukse i svart & gull frå Vero Moda
 
 
 
 
Første desember, og første søndag i advent...
Kvar blei året av? Desember skal bli ein månad full av lading og kos. Eg har lært frå åra før, at skal eg smile på starten av eit nytt år, må desember brukast fornuftig... Vi skal bake peparkaker, men det er også alt som står på planen. Så skal vi skaffe juletre, og pynte det nokre dagar før julaften. Ellers tek vi dagane som dei kjem; som dei blir gitt oss. Eg kjenner at angsten rundt det å få ein ny prolaps aukar denne måneden, fordi eg sist datt om 17.desember 2011. Det er ikkje berre fysisk ein skal trene seg opp igjen etter fire slike opplevingar. Det er lett å bli redd, lett å trekkje paralellar. Dette tek også av energien min. Men eg skal bevise for meg sjølv at eg klarer å smile desse vekene som kjem, slik som eg har gjort i heile 2013.
 
Eg vil ynskje alle mine lesarar ei herleg førjulstid! Og så håper eg at de andre også tek dykk tid til å nyte dei små gledene i kvardagen! Ubeskriveleg godt...
 
 
 
Elin
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Nydeleg pynta både huset og du!

    Vonar dagane dine er gode :-)

    Adventsklem

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig med sort, hvitt og gull og buksene dine var jo diggbare :)
    Ønsker deg en fin kveld videre :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. God adventstid til deg også :)
    Så mye fint å se på bildene dine, du har din egen signatur på det du gjør :) Og buksene var jo så kule :)
    Viktig å puste med magen disse desemberdagene, finne roen i de små tingene. Høres ut som om du har en god plan :)

    Klem Marianne

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!