...

mandag 16. desember 2013

Juletre?

 
 
 
Christmas at our house 2012
 
 
Det nærmer seg juletreinnkjøp. Likar å få det i hus i god tid. Siste åra har vi pynta det nokre dagar før julaften, medan vi i tidlegare år alltid tok det inn lillejulaften. Eg synes å huske at eg tok det ut før nyttår i fjor? Vurderte veldig eit sedertre sist desember, men det vart ei norsk edelgran i staden for. Skal eg vere ærleg, har eg ikkje tenkt så mange tankar rundt temaet i år? Som eg har sagt før, er eg ikkje i den heilt store julestemninga. Men den kjem kanskje?
 
 
Ynskjer i alle fall alle ei god desemberveke,
husk å puste med magen og senke
skuldrane innimellom...
 
 
 
Elin
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Det er så vakkert med juletre i stua synes jeg, men valget er jo ditt. Ikke julestemning? Hmmm. Jeg sier at den stemningen kan like godt komme en dag i november,desember eller i begynnelsen av januar. Noen år finner jeg den slett ikke. I år har jeg allerede følt den. Det var dagen det snødde så veldig forrige uke. Da spilte jeg julemusikk, tente mange stearinlys og bakte litt godsaker.Viktig å holde litt på den følelsen når den først kommer innom. Men det er viktig å roe ned og ta det som det kommer. Stress ødelegger hele stemningen for meg. Håper du finner den på veien mot julekveld :) Kanskj du skulle lese en trivelig julefortelling. Jeg kan invitere deg inn til min andre blogg:
    http://katten.bloghog.no/2013/12/01/nissen-anskar-og-ryggsekken-del-1/
    og lese om Nissen Anskar, eller du kan kjøpe Familien denne uken, der er min novelle om snøengler! Lykke til med letingen etter årets julestemning.

    SvarSlett
  2. Til helga kommer julestemninga og julefreden:)

    SvarSlett
  3. Håper julestemninga di sniker seg på utover uka,og gjør deg julete og glad.
    Bloggen din er så flott og bildene dine lyser opp min hverdag,sjekker stadig innom.
    God uke og tvi tvi med stemninga.
    Mille

    SvarSlett
  4. Hei på deg Elin,
    Julestemningen kommer nok snikende ganske snart tenker jeg ;) Nyt innspurten mot jul og riktig GOD JUL når så langt kommer :)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!