...

fredag 6. januar 2012

ByNord

 
 
Berre innom for å opplyse om at sengesettet i innlegget i går var kjøpt hos hviit,
men finns nok i mange andre butikkar og webshops rundt omkring. Og ja; dei er dyre. Eg gav vel rundt tusenlappen for eitt år sidan (vaksen str.). MEN dei har ein fantastisk kvalitet. Begge setta her i huset var på konstant første månedane, og eg har vaska og tromla dei massevis. Likevel held dei seg fine. I barnestørrelse ligg dei på rundt sekshundre kroner. Linken øverst tek deg rett til ByNord produkt hos hviit :)



Og ja; ByNord er ein STOR favoritt hos meg!


Elin


4 kommentarer:

  1. FINE!
    men stiv pris..
    godt dei held seg like fine vask etter vask då..
    det er det mangt anna som ikkje gjer ;-)

    Vonar forma er stigande!

    kjem meg gradvis av bronkitten,
    men SÅ slapp..

    God helg klem (utan smitte)

    SvarSlett
  2. Det er så fint det sengetøyet! Har så lyst på det jeg også, men får vente litt.

    Ønsker deg en flott helg Elin!

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Ja, de har mye fint! Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  4. Heldigvis får du kjøpt de til kun 500.- hos www.loving.no

    Mari :)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!