...

mandag 11. februar 2013

TineK hyller












Nokre bilder frå stove og gang.
Har kjøpt meg nytt fotostativ, og med det fått ei ny oppleving
av å ta innebilder i februarlys. Hyllene på stova har eg laga sjølv av modular frå Clas Ohlson, behandla med eitt strøk drivvedbeis frå Jotun. Hyllene er fulle av yndlingsting, bl.a. TineK keramikk. Blir aldri lei av desse? 

I går kveld la følgjar nr.1000 seg til hos Draumesidene. Dette er veldig stas, og fullstendig surrealistisk? Eg har blogga i snart tre og eit halvt år. Og når eg tenkjer på kor mange gongar eg har vore nær å leggje ned heile bloggen, er eg rimeleg stolt over å ha halde ut, og ikkje minst fått så mange nye lesarar berre siste året. Eg drit i Jantelova i dag, og jublar for eigen stå på og innsatsvilje! Det å behalde bloggelysta i det mørke fjoråret var ei bragd! Eg håper fotoglede og kreativitet kjem att i månadane framover! For Draumesidene skal forhåpentlegvis bestå!


Ha ei fin fin februarveke!
Og takk for alle besøk, sjølv om eg er 
supersløv her inne for tida!


Elin



22 kommentarer:

  1. så flott, kjempefine bilder :) så gøy med så mange følgere, gratulerer!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer s¨mye Elin !! Dette er såå velfotjent. Du har et nydelig hjem og du skriver så godt <3

    Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt den potta/urnen som står på den sorte kommoden ?? helt nydelig og akkurat hva jeg er på jakt etter ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Kari! Krukka kjøpte eg hos Home&Cottage i Bergen på 70%salg sist sommar :) Kjempekjøp! Kan jo hende dei har liknande no også?

      klem,
      e :)

      Slett
    2. Takk for svar :) skal gå ut å sjekke om de har den enda ;)

      Ha en fin kveld
      Klem,Kari

      Slett
  3. Elsker hyllene du har på veggen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Caroline,
      dei er sjølvlaga ;)

      klem,
      e

      Slett
  4. Hyllene ble jo kjempelekre!! :) Passer perfekt inn hos deg! ;) Gratulerer så mye med mange følgere! :) Du tar så flotte bilder og skriver så fint, klart du får lesere da! :)

    Nyt mandagen og en fin ny uke ønskes frå meg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Stort grattis till alla dina följare! Det är du verkligen värd, din blogg är så inspirerande! :)
    Vilka vackra bilder... du har en sån känsla för inredning!
    Kram Jessica

    SvarSlett
  6. Jippi! Hiv janteloven laaangt vekk og kos deg over både blogg, følgere og kreativitet!
    Jeg følger deg, og nyter hvert innlegg!
    flotte hyller, også stor fan av tinek (men hvem er vel ikke?!;)
    fin kveld til deg:)
    klem nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Nina! Så fint å høyre!

      God klem,
      e :)

      Slett
  7. Så nydelige bilder du alltid tar! Du har havnet på rett hylle. Og appropo hylle:) Så flotte de var og så godt de passet inn hos deg!
    Som blogger må vi ikke la Janteloven stoppe oss. Vi blogger for å inspirere - og det er nettopp det du gjør!
    Ha en fin kveld, Elin, og vær stolt av deg selv!!

    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk kjære Hjørdis!
      Eg er så heldig som får slike fine
      tilbakemeldingar! Jantelova er nok
      det første ein må kaste ut, viss ein
      skal blogge om interiøret sitt? ;)

      Eg er stolt over å ha
      halde ut desse vanskelege åra,
      uten å slutte å blogge!

      God klem,
      e :)

      Slett
  8. Gratulere igjen!
    Så godt du held ut :-)

    God natt klem

    SvarSlett
  9. Gratulerar! Det är verkligen en fin blogg du har, som hos mig ligger som favorit. Kram Nina

    SvarSlett
  10. Så klart du skal juble- er ikke uten grunn du har så mange følgere!
    Takk for fine bilder og masser av inspirasjon!

    Mvh Liv M

    SvarSlett
  11. Varma kramar till dig min goa bloggvän på Alla Hjärtans Dag!
    Önskar att din dag blir fylld av kärlek, värme och skratt!
    Raina

    SvarSlett
  12. Herlige hyller fra TineK du har fått deg Elin!
    Gratulerer med følger nr 1000+ - du har jo en fantastisk blogg gode du, og fortjener hver en følger du får :) :)

    Fin alle hjerters dag til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  13. Underbar blogg, bilder och fina tips! Kul att jag hittade in hit, återkommer!
    Snygga hyllor!!!

    Kram
    Pernilla

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!