...

søndag 3. februar 2013

Inn med lyse og brune innslag på kjøkken og stove





















Det er lenge til våren, men eg kjenner meg klar for å rydde ut vinterpynten min. Alltid interessant å gå på skattejakt i siste års interiørting. Hagestova er no full av "leftovers" og puter frå i haust. Eg veit at når vi når midten av februar, er hagestova igjen i bruk somme dagar. Det er berre å sette i gang og rydde? Dagane og vekene går i susande fart! :) Ikkje meg imot, kan heller stoppe litt opp når vi kjem til mars...


Ha ei fin, ny veke!
Tusen takk for alle kommentarar!


Elin


13 kommentarer:

  1. Nydelige bilder som alltid! God søndag til deg! Klem

    SvarSlett
  2. Fint!
    får mer og mer sansen for brunt, altså.

    Mari

    SvarSlett
  3. Vakkert! Er veldig klar for våren jeg og nå:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hagestove?!? Det må være deilig!! Da får en våren ekstra godt innpå seg... ah..lengt!! :)
    Elsker den brune benken din.. det brune gjorde seg utrolig fint!

    Fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  5. Brunt/tre gir virkelig varme til interiøret - me like! =)

    SvarSlett
  6. Så fint du gjer det :-)

    Fin ny veke :-)

    SvarSlett
  7. Hei,

    Hvilken maling har du brukt på skuvsengen og skapet ? Kjempe fine bilder :)

    SvarSlett
  8. Hej!
    Jag undrar vart du köpt de kuddarna som är i soffan, vita med 2 svarta grafiska "amöbor" på??

    SvarSlett
    Svar
    1. Putene er kjøpt i en butikk som ikke finnes mer... Men de er fra Day Home Birger Mikkelsen :)

      klem,
      e

      Slett
  9. Hei, lurer på kor du har kjøpt den bordlampen på siste bildet?

    Kristel

    SvarSlett
  10. Hej!
    Vad fin blogg du har! Lånar en bild och länkar till din blogg via min!
    Kram Jojo

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!