...

fredag 1. februar 2013

Stova nyrydda til helga






Har vore inne i ein periode der eg ikkje finn noko som helst interessant å ta bilder av.
Det merkast nok på bloggen. Slike tørkeperiodar er vanlege, og eg håper at det snart skal gå over. Det hjelper alltid å rydde og flytte om på ting. Det har eg gjort i ettermiddag. Kjenner at eg LENGTAR etter vår og endå lysare dagar! DET skal bli herleg det! Enn så lenge går vi mot ei helg full av snøv her på Sunnmøre.

Ynskjer alle ein fin weekend!


Elin


8 kommentarer:

  1. Dette var i alle fall et nydelig bilde:)og svært interessant;) liker bildelistene/hyllene dine! så tøft med det svarte!
    god helg:)

    SvarSlett
  2. what a delightfull photo, like always.
    I love it when I have just cleaned and rearranged in my house and have some new interesting candy for the eye to share.... if we have daylight long enough to shot some photo.
    Well here in Iceland the day is getting longer every day, but the snow is missing from my part of the country, wich I miss, it makes the winter so much more beautiful.
    Have a very nice weekend and thank you for a beautiful and inspirational blog.
    klem Stína

    SvarSlett
  3. ÅÅhh, her vil jeg sitte!! Nydelig bilde Elin, du er så flink:)
    En fin helg til deg også, og takk for deilig insipirasjon.
    Klem Monica.

    SvarSlett
  4. finaste ståvo!!! :) sko vore hos deg å samla noko rekved... me bur m sjøen, men ikkje ein planke å sjå :/

    Klems Diana, som allti følge deg og vente allti på nye innlegg frå deg, men da e heilt greit m tørke... me e her når du e klar!

    :)

    SvarSlett
  5. Så fint, dette likte jeg :o) God helg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  6. Inte lätt att hitta på något att skriva om,din bild var så fin!
    Önskar dig en underbar helg, jag och min man skall snart åka till Göteborg på kalas till ett syskonbarn som fyller ett år.
    Kramar
    Raina

    SvarSlett
  7. Riktigt fin inredning... härliga färger tillsammans!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!