...

lørdag 23. februar 2013

Spring-feeling











Er det ikkje fantastisk? At vekene rullar avgarde i superfart,
og at februar snart er over? Eg brukar alltid å ynskje at tida skal gå saktare når våren kjem...
Blir mykje vår-prat i dei få innlegga eg lagar, men eg kan ikkje hjelpe for det! Eg NYT dagane der sola stadig klatrar høgare på himmelen...

Eg veit ikkje når eg kjem i gang igjen med blogging,
det får bli når eg er klar? Har ein pause frå fotografering også.
Treng slike oppstopp innimellom, for så å kome sterkare tilbake! 

Nyt helga!


Elin



13 kommentarer:

  1. Så vakkert :)


    Ha en fin helg, klem :)

    SvarSlett
  2. Eg seier ja-takk til vårlege innlegg!!

    God helg vidare til deg!

    Helsing frå Solveig

    SvarSlett
  3. God helg til deg kjære Elin...
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Dom blomsterna ropar ju VÅR! I går fick jag tom. lite värme av solens strålar samtidigt som jag hörde fågelkvitter......det finns hopp!!! En härlig lördagkväll önskar jag dig..... Klem m

    SvarSlett
  5. Ja, det er virkelig fantastisk at vinteren snart er over. Nydelige bilder! Og de blomstene var utrolig søte! Får kjøpe meg en bukett her så jeg også får litt vårfølelse. Er ikke så mye blogging her heller dessverre, liten tid. Men vi kommer sterkere tilbake ;)

    Ha en super helg!

    Klem Lene

    SvarSlett
  6. Helt klar for både mars og april;) men litt godt å gå å lengte litt på våren og;)) go lørdag;)

    SvarSlett
  7. Whatta beautiful blog!!! I like your style!
    Kiki

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder.
    Gleder meg til vår.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  9. Vilka härliga bilder! Ååååå va jag längtar efter våren..!
    Önskar dig en fin helg.
    Kram Jessica

    SvarSlett
  10. Ah, herlige bilder!
    Velkommen vår!!
    Klem :)

    SvarSlett
  11. Fantastiske bilder du tar!! Inspirerende :-) Jeg fant noen bilder av stuen din på en annen blogg, og jeg må spørre deg om en ting. Hvor har du fått de fantastiske sidebordene/kommodene ved sofaen din fra? Antar at det kanskje er nattbord?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Maria! Sideborda er vel kanskje nattbord? Er ikkje sikker... Kjøpt på ein lokal butikk for nokre år sidan. Eg har måla dei, og satt på knottar laga av hesjestaur... ;)

      klem,
      e

      Slett
  12. Åh så fint du har det hemma, underbart!=)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!