...

tirsdag 26. februar 2013

Sofabord

 
 
 
 
 
Eg har fått fleire henvendelsar angående borda ved sidan av sofaen. Desse har eg kjøpt på ein lokal butikk for nokre år sidan, måla dei med svart bengalakk, og har sett på heimelaga knottar av hesjestaur.  Lampane som står på dei, har eg laga av lysestakar frå Kremmerhuset, som er litt forlenga på toppen med hesjestaurbitar. Ein snekker hjalp meg å bore hol gjennom stakane, for deretter å montere ledning og pærehaldarar frå Clas Ohlson. Skjermane er kjøpte hos Ølen Møbel, og er frå TineK.
 
 
Elin
 
 


7 kommentarer:

  1. Åh så fint! Kul att hitta hit till din fina blogg, kram Victoria

    SvarSlett
  2. Det ser rigtigt flot ud.
    En fin måde at lave lampe på.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  3. Hi Elin (again). I am wondering, if you make also a Easter decoration and how it looks like !!! I am very interested in your decorations ! Hug, Barbara

    SvarSlett
  4. Så fint og så utrolig kreativt! Du er virkelig flink, klem fra Erna :-)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!