...

onsdag 9. mars 2011

Kos ved kjøkkenpeisen



Eg har ikkje nokon god dag i dag. Men det er då ein må prøve å gjere det beste ut av det. Ein vond hals, og masse problemer siste dagane, vart toppa av reaksjon på nakkebehandling i går. Alt går rundt viss eg røyser meg opp. Oppskrifta mi då, er å ta eitt problem av gangen, og prøve å ordne opp. Eg engasjerer meg lite utanfor husets fire veggar, men når eg gjer det, forstår eg kvifor vi har krig i verda. Og så tek det så enormt med energi! Etter ein frustrerande ettermiddag, har eg difor rigga meg til med varm saft, Boligdrøm og tankar om å roe ned. Koble ut alt anna som rasar rundt i hovudet. Håper du også blir roleg av å sjå på bilda mine :)







For dei med ekstra godt syn, kan det skimtast ein ny lampe i det fjerne :) Skal få tatt skikkelege bilder ein annan dag. Gardinkappa på stova må også syast på skikkeleg vis, den heng på halv åtte og gjer meg litt deppa... Snart skal energien koke! Eller? Aller først : kosestund ved peisen :) 


Takk igjen for alle fine kommentarar!





16 kommentarer:

  1. Hei Elin !! God bedring !! Huff da , ikkje godt med desse nakkebehandlingane kjenne til dei ;) Du får kose deg med kaffi og lengte mot vår, no er det iallefall nok snø ;)
    Her er det kosedag, litt sying ellers bare litt klevask.
    Klem milla

    SvarSlett
  2. hei.
    ja det er så viktig å ta vare på seg selv, tror du har oppskriften på det her ja, deilig å roe ned å bare ikke gjøre noe,
    Ta tid til ingenting.

    ønsker deg god bedring.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Du får nyte peisvarmen og toddyen! Ufrivillig karusellkjøring er bare ikke kjekt. Leit at det tar sånn tid å få kroppen på lag :( Og ja, en kan av og til skjønne veldig godt hvorfor det er krig i verden....

    Jeg snudde meg og så inn i tv-stua mi, og jammen henger ikke lift-gardina mi akkurat slik den også :) Jeg får vel dra litt i snora, da, kanskje....

    Vakre bilder som alltid! Likte koppen din, jeg. Jeg fikk abonnement på BoligDrøm av mannen min som del av 40-årsgaven, så jeg gleder meg til det begynner å komme i posten.

    Nå tilbake til brekkjernet - og det er ikke kriminelle handlinger jeg skal begå med det. Jeg river vegger og takplater. Trodde jeg fant en skikkelig ubehagelig overraskelse i sted, men det var heldigvis falsk alarm - puh, jeg så tusenlappene fly en liten stund der, og vet ikke om jeg har kommet meg helt enda :)

    Ønsker deg en god slutt på uka! Den er jo snart på hell.
    Klem fra Moccamamma :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg sitter med de samme tankene selv noen ganger... Og enda verre er det at folk ikke skjønner at man syns det er deilig å bare være hjemme en hel dag..

    Ta vare på deg selv, og kos deg i heimen! Det ser ut som en koselig krok du har der:) Blomstene var flotte, hva slags er det?

    Stor klem til deg fra meg!

    SvarSlett
  5. Jeg finner i alle fall ro i bildene dine:)

    Jeg har noen litt leie dager for tiden selv, så jeg skjønner hva du mener med å sette seg selv på lading. Det å sette av tid til ikke å gjøre noe er ikke alltid like enkelt, men du så godt det er å bruke en halvtime for seg selv med noe godt i koppen og et inspirerende blad:)

    Ser lampa i bakgrunnen der og den var tøff:) Gleder meg til flere bilder:)

    Håper resten av uka blir bedre og at helga blir god, stor klem fra meg:)

    SvarSlett
  6. Bildene dine gjør godt for sjela:O)

    God bedring og gir deg et lite sitat som trøst:

    " Det mennesket som inntar et festmåltid hver dag,
    får aldri et godt måltid."
    Thomas Fuller


    Klem,klem.

    SvarSlett
  7. Uff da Elinmor:( Den dumme kroppen. Nå må du passe godt på deg selv, og som du sier - ta en ting av gangen. Kjempeflotte bilder har du som alltid i hvert fall. Gleder meg til å se mer av lampa di.
    Stor god bedringsklem fra meg!

    SvarSlett
  8. Nydelig bilder Elin.
    God Bedring;)
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei Elin, har hatt en litt melamkolsk og tung dag selv, og det synes på bloggen min også...men vi er jo bare mennesker.

    Stell pent med deg selv....skal lage meg et varmt bad.

    Forresten....kunne tenkt meg en kopp kaffe ved peisen...nydelige bilder. God klem fra Mona

    SvarSlett
  10. Herlige bilde hos deg
    Håper du får "Ladet" litt

    SvarSlett
  11. Godt med en liten ladestund, jeg ser frem til helgen, da har jeg tenkt å lade meg selv litt etter et par intense uker nå. Kosekroken din ved peisen ser så god ut, håper du finner litt ny energi og kan ta fatt med fornyede ressurser, det er jo så deilig. *♥*

    SvarSlett
  12. God bedringsklem til deg,vennen! Åh skulle gjerne tatt en kaffe ilag med seg foran peisen,ser virkelig koselig ut! Lenge sida sist no,altfor lenge! God klem

    SvarSlett
  13. Så koselige bilder Elin. Elsker pleddet..eller er det et sjal ? det falt jeg heelt pladask for gitt. Har du noen tips til meg om hvor jeg kan få tak i et likedan? ;)

    Godt å ta det med ro innimelom. Når en ikke føler seg på topp, er det viktig å gjøre noe med det kroppen prøver å gi signaler om. Det blir stort sett bare verre om man fortsetter i samme dur desverre.

    Ha en finfin kveld Elin.. og god bedring! ;)
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  14. Likte så godt den søte koppen din. Og pleddet var også tøft. :)

    Frustrerende når kroppen hindrer en. Ta godt vare på deg selv. :)

    Varm klem,
    AW

    SvarSlett
  15. Kjempefine bilder Elin,ser ordentlig avslappende og koselig ut der ved peisen...er det lampa som henger på vegge??den ser tøff ut..
    kos deg og ikke stress....det er jo gjort så masse hos deg i det siste...
    klemklem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!