...

torsdag 23. september 2010

Koffertar til begjær... Og ei viktig påminning! :)



Det var då volsomt så mange fine kommentarar på bilda under her! :) Synes helst dei var litt komiske eg, sidan eg var i ein VELDIG trøtt tilstand når eg tok dei. Kasta finsko 3 timar før, og gjekk og drubba i denne lange kjolen, lite grasiøst, det kan eg love! :) Men nok om det. Takk for alle fine ord, var veldig fornøgd med flettene, som mi kjære søster fixa på morgenkvisten! Og spray er ei flott oppfinning!

Lite planlagd innlegg det der, for her kjem bilda eg ville dele i kveld, av koffertane mine. Eg har fleire, og eg synes dei er SÅ fine. Er spesielt svak for den som ligg nederst på bilda her. GAMAL, og så sleten og fin. Skal tru kvar desse har vore med på tur?





Fine? Kanskje ikkje for alle og ein kvar, men spesielt interesserte? :)


I morgen er ein veldig spesiell dag. Eg håper at alle saman kikar innom igjen, sjølv om det er fredag, og det kanskje er mange andre ting som skjer. Stikk innom Draumesidene i morgen tidleg viss du kan? Det er noko vi skal gjera saman! ;)

Sjåast vi?

Klem
Elin


21 kommentarer:

  1. Hei Elin
    Viste at du er en nydelig jente ♥ nydelig kjole – jeg elsker disse fargene sammen, herlige og kjempesøtt med fletten… så ut som en prinsesse :) Nydelige bilder fra heimen din Elin, liker så godt fargene og tilbehør som du setter sammen – varmt og innbydende… og så herlig sammentreff ang Ole og nettsiden som du var inne på, utrolig :) skal ta meg en tur innom nå å titte litt… Og elsker bildene som du har limt på vinduet – kunne godt tenke meg å bruke mitt vindu til dette jeg også… Lurte på hva du har brukt for at de skal sitte fast?

    Ønsker deg en herlig torsdagskveld, og takk for alltid så koselige hilsener – alltid kos å se at du har tittet innom… Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Nydelig gamle kofferter, og er helt enig med deg - den nederste var spesielt vakker!!
    Ha en deilig høstkveld:)

    SvarSlett
  3. Ååå nå gleder jeg meg til imorra vennen:) Lover deg at jeg skal titte innom:)
    Nydelig du var under her da, helt skjønn kjole:)
    Vært moro hvis disse gamle koffertene kunne snakke og fortelle om alle de spennende stedene de har vært:)

    Nå skal jeg inn å titte på drivved.no:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Du tar så vakre bilder, skriver så herlig og jeg kunne vel flyttet rett inn i hjemmet ditt ;)

    Alt er så vakkert, gjennomført og sjarmerende! Herlig!!!

    Store klemmer til deg

    SvarSlett
  5. Kofferter går aldri av moten...gamle..vel og merke....såg noen som hadde satt på hjul,det syntes jeg var supersmart..så neste gang jeg skal til Containergirl blir det med noen kofferter hjem...om hun har noen:-)

    Vi får se hvor tidlig du blogger da...jobbhelg for meg:-)

    Kos deg med det som er igjen av torsdagen

    SvarSlett
  6. Elsker alle koffertene mine...nyydelige dine og:)
    Ja..spent på hva vi skal gjøre sammen i morgen<??:):)
    klemklem
    eddaKleme

    SvarSlett
  7. Spent og digger overaskelser-
    Herlig bilde fra badet;)

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  8. Så fin du var i bryllup! Ei prinsesse :)
    Nydelige kofferter, dekorative og stilige!
    Hva er det for slags spennende du har funnet på nå da, tro? Jeg titter innom i morgen, ja :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  9. Hei Elin,du fortjener hver en god kommentar du får Elin,enten det er om deg selv eller hjemmet ditt.Du er bare fantastisk.Jeg skal kikke innom deg imorgen,som jeg gjør hver dag. Skal stå tidlig opp for deg jeg Elin :-) Ha en vidunderlig kveld Elin.

    SvarSlett
  10. Vakre kofferter...og du er superflink bak kamera...

    vakkert...

    klemmer =)

    SvarSlett
  11. Nydelege koffertar♥
    Har nokre eg og, men ikkje fullt so gamle og fine som dine☺

    Spennande imåra skjøne eg...må inn å kike☺

    Nyt kvelden☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  12. Hei!!! Takk for RÅ-hyggelig kommentar på bloggen min:DDDDDDD Flotte kofferter:DDD Nå vet jeg hva jeg skal jakte på til helgen, når jeg skal på loppis igjen:DDDDD KOFFERTER!!!!!!! For de er virkelig råe:DDDDDD Klemz

    SvarSlett
  13. Kanskje det var handelsreisende Hans Hansen med handkoffert i handa.....som var ute og fartet med kofferten, litt som i Knerten der faren har nylonstrømper i kofferten? :) Fine kofferter du har. Jeg liker ting godt slitt!

    Skal tune inn i morgen tidlig :)

    Klem Moccamamma

    SvarSlett
  14. Elsker kofferter - har alltid gjort det! Da vi var på skattejakt i en gammel, sliten og truet gårdshus- så fant min mellomste søster mye fint - jeg fant kofferter! dessverre har mine foreldre et enormt ryddebehov - og brente en del av dem. Jeg var mildt sagt forb.....Fremdeles er det den første tingen jeg ser på loppemarkeder ol. Dine er kjempefine!
    Klem, Jannicke

    SvarSlett
  15. jeg elsker kofferter.....nydleig samling du hadde.

    SvarSlett
  16. Guri, de koffertene var skjønne! Har jaktet på gamle kofferter i det siste - foreldrene mine har noen, men de er liksom ikke gamle nok :/

    Skal love at jeg ble nysjerrig nå - så imorgen tidlig kommer jeg på besøk her hos deg igjen :)) Spennende!

    God klem fra Nina

    SvarSlett
  17. Heia søtnos. Så flotte bilder av koffertene. Jeg har flere selv, men jeg ville aldri klart å skape så fine bilder av dem som du gjør. Vel øvelse gjør mester og det er ikke vanskelig å bli inspirert her inne.

    Ha en deilig høstkveld med masse levende lys :)

    Klem
    Randi

    SvarSlett
  18. Vitnar om levd liv :-)
    Og klart vi kjem innom deg!!

    Nattaklem

    SvarSlett
  19. Hei på deg!
    Titter innom deg nå, og kommer tilbake i morgen ja - blir gøy å se hva du har funnet på..;o)

    Herlige bilder av deg i forrige innlegg ELin - nydelig som en prinsesse var du - gøy vinkling på bildene :-D Gamle kofferter er jo bare sååå flott - selv har jeg ingen..:-(

    Sees i morgen - so long - natta...!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  20. Flotte bilder av flotte kofferter=)! Herlige bilde av deg i innlegget under, kjempe søt=). Selvsagt titter jeg innom deg i morgen=)! Spennende!!!!

    Klemmer!

    SvarSlett
  21. Så fine kofferter da Elin. ;o)

    God natt til deg.

    Klem Simone

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!