...

lørdag 10. september 2011

Svar på spørsmål om mitt lyseblåe locker :)








Fekk ein del spørsmål om skåpa mi etter innlegget i går. Slikt er berre koseleg!
Har handla meg nye, kvite hjerter hos HOME i Ålesund i dag :) Fall pladask, og måtte ha to til å ha på dørene. Dei to gråe som hang der i går, har andre faste plassar i andre etasjen. Dei er forresten frå Walter & co. Trur nokon spurde om det også? Desse eg har kjøpt i dag, er frå BC. Har fått kvitt skinn av ei snill dame, og skal sy skinnreimar til å åpne dørene med. Har sett dette på kjøpeferdige lockers, og synes det er tøft. Er vel lov å kopiere litt eller? ;)


Velkommen til alle nye følgjarar, ser at fleire har funne veien hit via NIB, bildet frå hagestova kom med i inspirasjonsgalleriet. Eg setter enormt stor pris på at bloggen blir lest, for som Keiserane i Tr.Heim skreiv i eit innlegg, klart ein bloggar for sin eigen del. Men du verden så stusseleg det hadde vore viss folk ikkje ville sjå bilder og lese tekst? Då kunne ein jo like godt halde alt for seg sjølv?


Håper du har ein fin fin laurdagskveld!


Elin


4 kommentarer:

  1. Hei og god lørdagskveld, Elin :)
    Skjønner godt at du har fått mange
    spørsmål ang skapet ditt ღ
    Det er jo bare fantastisk flott :)
    Her sitter jeg å blogger å ser med
    et halvt øye på fjernsynet, hihi..
    slik er kvelden her hos oss, stille
    og rolig... Skulle ha begynt med et
    innlegg med er så sliten, mye bedre
    å surfe litt rundt og bli litt
    inspirert :) Ja, det hadde vært litt
    stusslig hvis ikke folk har tittet
    innom, selv om man blogger mest for
    sin egen del ღ er jo mange kreative
    mennesker rundt omkring og det er
    bare så kjekt å se alt det fine
    og flotte folk legger ut ღ Ha en
    fin kveld videre, stor klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  2. Den blåfargen er SÅ fin :-)
    Vonar du hadde flott byadag..
    Kom meg ikkje på "dagane", men kanskje i morgon? ;-)

    Nattaklem

    SvarSlett
  3. Ja, tenke seg til å kjedelig det hadde vært om folk ikke gav respons på det man legger ut...

    God helg Elin!

    Dekoratørklem

    SvarSlett
  4. Hei, Elin!

    Skapet ble enda finere når du malte det lyseblått! Veldig fint!

    Lenge siden jeg har kommentert hos deg - har startet i full jobb, og det er minst like travelt som jeg hadde forestilt meg...sovner sammen med barna på kvelden :)

    Både hagestua di og stua inne har blitt kjempefine - jeg var jo begeistret allerede før du startet omgjøringen - både inne og ute. Liker at du bruker om det du har, og det blir så fint i nye kombinasjoner.

    Håper din søndag er fin!
    Klem fra Moccamamma :)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!