...

tirsdag 20. september 2011

Peisen på kjøkkenet, og tips til oppbevaring










Peisen vår er av serien RAIS (jammen dansk design der også?) Vi bygde den opp av slike kjekke plater, som ein kunne sage med vanleg sag... Husker ikkje navnet på dei i farten? Inni står peisinnsatsen på lecablokker. Det var ikkje så vanskeleg å få til som vi trudde? Ristene som eg har festa inni veggen, sender varme ut frå kassa, og gir luft til fyring. Dei kan ikkje kjøpast nokon stad, eg har fått dei laga på ein mekanisk verkstad. Fann ingen som eg likte (hadde det no vore ein gong...) 

Vedkorga er kjøpt nyleg på Kremmerhuset, den store kjeksboksen er eit bruktfunn, 
og tenk; den vesle hadde morfaren min kaffen sin i når han var på jobb...


Dette er mitt bidrag til Sukketøy for øyet`s utfording.

Klikk her viss du vil sjå fleire bidrag, og kanskje vere med du også?




I kveld startar PhotoShopElements kurset!
WIIIIIII! :)


Elin



6 kommentarer:

  1. Flott å kombinere det praktiske og det vakre - nydelig. Et flott silleben! Du skal på kurs! - jeg skal på bloggtreff!! Ha en flott kveld! Heidi :)

    SvarSlett
  2. Veldig flott bidrag! Masse lykke til!

    Lykke til på kurset da! Vil på kurs snart jeg også.

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Fine bilder!! Koselig å oppbevare slikt i ting som har en historie å fortelle:-)
    Liker peisen din!
    Ha en riktig god tirsdags ettermiddag!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Kjempestilig oppbevaring.

    Ha en fin kveld

    Bente

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder Elin !!!
    Jeg misunner deg den ovenen din :) Kjempeflott er den !!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Litt morsomt..jeg fannt en lignende boks på matboden til mamma og lurte på om den var brukendes til noe.et godt tips:o)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!