...

onsdag 13. juli 2011

Verdens heldigaste jente?




Eg er ikkje flink til å melde meg på konkurransar og GiveAways. Ikkje tippar eg Lotto, Extra eller deltek i andre pengespel heller. Dette skal eg seriøst vurdere å forandre på... For etter nokre herlege dagar i Trondheims by, men dertil herlege besøk på MANGE fine butikkar, kom eg heim i kveld. Måtte innom blogg og mail, og finn ut at eg har vunne nydelege glas frå ByNord hos Cornelias hus! Eg var vel innom tre gongar i løpet av tre dagar, men ante ikkje at eg hadde ein premie som låg der og venta på meg? Det viser seg at eg bør vere online i større grad ute på tur! Der er ny konkurranse på gang denne veka også, så skynd deg innom og meld deg på i trekning! Herleg strandveske frå TineK som er premie no. Det låg også mail frå ZanZ i mailboxen min, for der vann eg jo tolix krakk for nokre veker sidan. Eg må betale tre hundre i porto for å få den tilsendt, men det er det vel verdt? Litt skår i gleda må eg likevel innrømme at det er.




Så no må eg kanskje innom tippedisken på buda i morgon?
Kven veit, kanskje er eg meir heldig i løpet av sommaren? :)

Eg har handla i Trondheim, litt av kvart.
Blir nokre blogginnlegg av slikt ;)


Men så lenge; NYT SOMMAREN!

Elin


 

5 kommentarer:

  1. Skal si du har vinnerlykken med deg =))Takk for titten her og ha en trivelig kveld!

    SvarSlett
  2. Hmmm..vet ikke hva jeg synes om det med portoen selv om den definitivt er verdt det:(
    En gave er en gave synes nå jeg...men det er bare meg da;)

    Heldige deg uansett og håper du er heldig med været også om dagen!

    Stooor sommerklem, snuppelupp!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vinnerlykken :D Så gøy med pakke i posten...men kjipt å måtte betale 300 kr for tolix krakken da.....hmmm...Jeg hadde nok gjort det, for kul er den!
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Kram och allt det bästa till dig, njut i nuet och av sommaren!
    Raina

    SvarSlett
  5. Det var litt av en vinnerlykke!!! Jeg blir hoppende glad bare jeg vinner et telys, jeg :) En tolix hadde jeg besvimt av, og gladelig betalt 300!
    Kanskje du er heldig hos meg også, selv om premien langtfra er så staselig -ingen sponsing her i gården, nei! :)
    Nydelige bilder fra reportasjene under her! Flott interiør og herlig sommerstemning!
    Ha en fortsatt fin sommer!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!