...

lørdag 16. juli 2011

Stars and stripes overdose...



Etter at eg var på besøk hos Gunn i det vesle, raude huset, link også HER, må eg innrømme at eg har hatt putedilla. Ho hadde så enormt mange herlege puter, pledd og andre tekstilar. Eg er ikkje så flink å handle ting til meg sjølv, og sidan eg fekk ein del gåvekort og pengar i bursdagspresang, fall beslutninga om å kjøpe i alle fall nye puter til huset. For det var jo nødvendig... ;) He-he! Men eg blir så blid og glad av litt nytt utseende i sofa og stolar. Så får berre andre konstatere at eg er riv ruskande gal når det gjeld investeringar...






And so on... Men mor er glad, og då er alle glade! :) Ser at mange les Draumesidene, sjølv om det er ferie. Eg lagar dette innlegget medan brownien er i ovnen, og no skal vi rett i hagestova å grille pølser på peisen. Eg tek meg rett og slett ikkje tid til så mykje meir enn dette på pc`en i dag. Veit at dei fleste har det slik, så difor tek eg bort kommentarfeltet under her, for det er HEILT ok å lese bloggen min uten å kommentere!!!

Minner om at eg GJERNE vil kome i kontakt med folk på Sunnmøre/i Romsdalen som har lyst å stille opp i interiørreportasje i Sunnmørsposten. Held på med ein serie om sommarhus/ferieboliger. Det er IKKJE skummelt å få meg på besøk i det heile tatt! Eg lovar! Du har full kontroll på kva eg tek bilder av, og du får reportasje og bilder til gjennomlesing før trykking. Send meg ein mail då vel! :)



God klem,
Elin