...

fredag 12. august 2011

Seks år sidan lillebror kom til verda :)




Tenk på det... Lillebroren vår har blitt seks år, og skal byrje på skulen neste veke...
Det er som mange seier; tida går fort, og barn blir store i ein fei! I dag har vi hatt selskap, og alle dei andre gutane som skal byrje i første klasse kom på besøk. Eg var uheldig i går, og fekk ein muskelbrist i nakken og skuldra. Eg trudde vel at eg måtte gi opp heile feiringa, sidan pappaen i huset skulle vere borte i kveld. Men ved hjelp av ei flink storesøster, og ein veldig hjelpsam lillebror, kom vi i mål Og mi alltid så snille mamma, som eg før har sagt er mi livbøye, hjalp til med innhandling, baking og visping av kakekrem. Eg vil takke gjennom dette innlegget, alle tre, for suveren innsats i går og i dag! Vel blåst! Det er ikkje farleg å gå seg på ein smell, når ein har slike flotte hjelparar!


Ynskjer alle dokke andre ei flott helg!


Elin :) 



6 kommentarer:

  1. Grattis grattis....ja de vokser seg fort til:)
    Heldig d som har goe hjelpere ved din side:)
    klemklem på deg

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mykje til mor og lillebror med fødselsdag :) God bedring med muskelbristen! Så spennande å snart vera skulegut! Er sekk og penalhus innkjøpt og blyfantane spissa ;)

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Gratulere til skuleguten!

    Så skjønn!

    Til lukke med skulestart :-)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med skolegutten :) Blir nok stas tenker jeg :) Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  5. Flott bilde av skuleguten, håper dagen og feiringa vart knallkjekk, og god bedring til deg!
    Nyt helga og fineveret:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer vakre lillebror med 6 års dagen.Han er en nydelig gutt. Nei det er sant Elin,utrolig hvor flinke barn er til å hjelpe til. Så fint at det ordna seg alt sammen. Ha ei flott helg.Klem fra Karin (god bedring med nakken og skuldra di.)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!