...

torsdag 8. januar 2015

Forsøk på å fange lyset...














Hadde bestemt meg for å ta bilder til NIB-utfordinga i januar, med tema lyssetting. Men når eg våkna i dag var kroppen tung, kreativiteten fråverande, og så også med dagslyset. Men eg har leika meg med redigering, og det vart kanskje ikkje så verst lys i bilda til slutt? Det er litt rart dette, i sommarhalvåret tek ein lyset som ein selvfølge. No på vinteren vil ein fotograf hige etter det. Lengte. Men det gjer vi nok alle? Såg at det er meldt delvis sol i morgen, kjenner det prikker i kroppen av forventning. Det er berre å lagre lysstrålane i kroppen når dei er der. 




Elin





2 kommentarer:

  1. Hello Elin,

    i 'm so glad that you are blogging again every day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Greetings from Germany, Andrea

    SvarSlett
  2. de har satt god morgen, vakre bilder !!! elsker hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!