...

mandag 27. juni 2011

Juni på kjøkkenet



Sola går andre vegen igjen... Grunn til panikk? Eg likar alltid best stundene eg veit at ho klatrar i fjellsida ute i fjorden. Likar mindre når ho dreg seg tilbake... Og vi har jo nesten ikkje sett henne! Det har regna i ett sett sidan starten av mai, og det ser ikkje ut som om ho har tenkt å vise seg neste ti-dagersperiode heller? I staden for har meterologane hengt eit flomvarsel på meldingane... Skulle gjerne vist dokke ein ferdigpynta terrasse, og ei ferdig hagestove. Men det let vente på seg. Var ute og plukka ein peon i blomsterbedet, og oppdaga at det faktisk er 18 grader ute? Men så grått så grått... Då er det berre å tenne lys, finne fram uleste interiørblad, og NYTE ettermiddagen.






Rekved i vasar er lekker pynt på sommarstid, og gratis ;)



Ha ei fin fin veke!

Klem
Elin

7 kommentarer:

  1. ja no e ej faktisk værsjuk..og det blir ej sjelden :((
    ..men på kjøkkenet ditt e det koselig Elin..vi får berre håpe på ei lysning snart..må nå bli nåkke sol snart på oss også ;))
    god klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  2. Koselig Elin,jeg sitter inne jeg og bak lukkede gardiner og tent en stooor lykt med mange kubbeys inni:)
    Grått og regn her i dag og...
    klemklem på deg

    SvarSlett
  3. Uff, ja dette været er DRITTlei! men det er godt vi klarer å kose oss inne også:-)

    Ha en fortsatt kosleig ettermiddag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja no ska vi ha sol. I dag har jeg frysi sånn på jobben at jeg har sitti ved ovnen. Fint du har det på kjøkkenet ditt:)

    SvarSlett
  5. Vakker stemning :-)

    Sommarklem sjølv om skodda heng tungt..

    SvarSlett
  6. Hei Elin,så koslig du har det... Og så vakker Peonen var,nydelig farge. Det er en av mine favoritt- blomster,de er vanvittig skjønne. Ja været er et trist tema,vi hadde fint i helga men det varer så kort så kort,rekker ikke nyte det før det er forbi.Vi kan ikke annet enn å håpe på godt vær snart. Klem fra Karin

    SvarSlett
  7. For ein lekker lesekrok, Elin! :) du er berre så god på stemninhsskaping. Og flink å ta bilete! Peonar er så vakre. Kos deg i godstolen. Kult med rekvedpynt :)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!